> Joseph Arthur

Vill ni veta vilken vääärldens skönaste låt är? Vill ni? Vill ni? Vill ni? Alla: "Jaaa, säg säg säg!". Jo, det är ju såhär att jag gått o blivit världens Scrubs-nörd (Älsklings fel) och de råkar ju spela en förbannat massa bra låtar i den serien. Den bästa är hur lätt somhelst; Joseph Arthur - In the sun. Videon är med JD och Elliot från Scrubs (ofcourse). Varsågoda:


Visst är den bara så bäääst? Man får rysningar längs med hela ryggraden och kan bara inte sluta lyssna. Reapeat dag efter dag efter dag, men det går minsann inte att spela sönder den. Impossible. Tur är väl det för den är så sjukt skön. I love. Högsta poäng!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: mathilda ohlsson

haha jag blev som besatt av den låten första gången jag hörde den på scrubs med <3

2009-02-03 @ 17:19:44
URL: http://mathildao.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Very nice låt indeed. Ska jag nog ta o ladda ner för o lägga till i "sovlistan". Är en sån där go' låt att somna till tror jag =)

2009-02-04 @ 17:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0