> Jag som brunett

Förlåt att jag inte lagt upp bilder än, men nu har jag ju (som ni såg i förra inlägget) fått lite ordning på mobilen. Fick låna grabbarnas sladd, så kunde lägga in bilder. Här har ni alltså en bild (visserligen med kass kvalitet) på mig som brunett:



   ...skillnaden...  
Blondie vs Brownie

Vad tycker ni? =P Jag är helnöjd. Får tacka Mandi-pandi som hjälpte mig o färga håret. På tal om håret så måste jag verkligen klippa mig snart. Damn så det växer. Blir att fixa klipptid när jag fått min lön (yeey, pengar på fredag!)

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Otroligt Skillnad måste man ju säga :P

2009-02-24 @ 23:55:39
Postat av: Amanda

Du är så vacker!

2009-02-25 @ 12:38:13
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Mumintrollet

Jätte fint :) du passar verkligen i brunt :) skulle oxå vilja passa som brunett, men men, får hålla mig till blont..

2009-02-25 @ 18:36:24
URL: http://mumintrollet.wordpress.com/
Postat av: sofia

Hej! Längesen vi snackade, hoppas allt är bra med dig!? Måste säga att du är skitfin i som brunett! :D det är du ju som blond också såklart, men aa du fattar:P Ha det fint! Puss

2009-03-01 @ 13:17:03
Postat av: sofia

Hej! Längesen vi snackade, hoppas allt är bra med dig!? Måste säga att du är skitfin i som brunett! :D det är du ju som blond också såklart, men aa du fattar:P Ha det fint! Puss

2009-03-01 @ 13:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0