> Skön dag igen

Hmm... Jaa... Kan ju säga att det var betydligt fler som hade kikat in i bloggen än Amanda (som var den enda som skrev att hon läser då jag frågade)... Jaojao, that's life. Kanske får jag aldrig veta? Förmodligen vågar jag inte skriva ut my lifestory heller dådå. Well well, inte mkt mer jag kan göra än att hålla tyst.

Har varit en riktigt skön dag idag med (2 dagar i rad, weei!). Beror förmodligen mycket på att solen sken och barnen var här =) Så sjukt mysiga de är. M kom o kramade mig på en gång "Nicooole, heeej" fick man o en riktig björnkram. Blev en del klängande, busande, pussande o kramande. Myspys. Love them. Jag o Baybe lagade spaghetti och köttfärssås till hela kompaniet, vilket blev väldigt gott. M pladdrade på superfort. Han hade så mkt att säga o berätta och han ville ju så hemskt gärna få fram allt på en och samma gång. Så sötig. C ville rida ryggen fram o tillbaka mellan sovrummet o storarummet hur många ggr somhelst. Det tar på krafterna, men är värt det hur lätt som helst! Sen så körde jag o Älskling hem de till sin mamma vid 18-tiden. Stannade även till på Ica och inhandlade lite Red Bull och Piggelin-glassar. Mumma.

Hemma sen drack vi kaffe o jag åt en bit kladdkaka. Gott gott. Nu ligger jag o städar lite på den externa hårddisken samt lyssnar på musik. Har kladdat in både brorsans och Älsklings nya tatueringar i salva alldeles nyss med. Var ute en stund o fy faaasen så kallt det var. Ush! Våren är mer än välkommen. Nu ska jag fortsätta rensa på hårddisken. Jäkla evighetsgöra med tanke på hur mkt skräp jag lyckats samla på mig. Vad gör ni ikväll/gjort idag, då?

xoxo
Nicolsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0