> Bilder

Tänkte visa lite mer bilder. Enjoy!



Min pärla, min Toyota Yaris. Riktigt High-tec inuti med digital fartmätare osv. Alldeles alldeles egen och införskaffad själv. (Går ju lite framåt i livet iaf^^)



Världens bästa älskling. Min "Petrus" aka. Hetbollen. Gorgeous till maxx enligt mitt tycke. Yes, klättrare (heter det så?) är han ju med. That muskelberg is all mine ;P Hooot.



Min storebror! Världens bästa, dessutom. Nog för att vi inte är speciellt lika på utséendet, men på personligheten är det skrämmande hur lika vi är (jag sover dock inte i så konstiga ställningar som han gör, hahaha).



Min Amäändah. Sötnos till maxx, right? Hell yeah. Bästis, jag saknar dig! (Hon gör sig dessutom fantastiskt vacker som kanin, tycker ni inte?).


Oj, tiden bara flyger iväg. Spelade inget Cabal. Får göra det imorrn istället. Nu måste jag verkligen sussa så jag orkar jobba i 10 långa timmar imorgon. Natti natti!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Naw du är allt bra söt du baby! Älskar dig<3

2009-02-25 @ 12:36:22
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Madeléne

du är utmanad, kika min blogg=)

2009-02-25 @ 23:05:55
URL: http://whoismadelene.blogg.se/
Postat av: Sara

Åter igen, din bror är inte att leka med haha ;)

2009-02-26 @ 15:23:21
URL: http://palmisch.blogg.se/
Postat av: Storebror

Jag sover inte kontigt :O Du snarkar iaf och det gör inte Jag! du är världens bästa syrran! :)

2009-03-01 @ 14:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0