> 5 miljoner semlor

Visste ni att Sveriges befolkning äter fem miljoner semlor idag baraför att det är "fettisdagen"? Inte illa pinkat, right? Haha. På jobbet har jag bakat semlor i en månad nu. Värsta eliten är jag minsann^^ Blivit riktigt grym på att göra väldigt fina semlor snabbt nu kan man ju säga. Har dock inte ätit ngn förrän idag då jag åt en. Riktigt god var den.


Min semla (dålig bildkvalitet, tagen med mobilen)

Fick för övrigt hoppa in och jobba för A idag. Jobb hela veckan, minsann. Ush, en vacker dag kommer jag säkert jobba sönder mig... Imorrn är det 10-timmarsdag som gäller, på torsdag ska jag till tandläkaren på morgonen innan jobbet, sen jobba dagen ut. Ush, vill verkligen inte till tandläkaren. Gått o vart nervös för den skitlänge nu =/ Älskling ska iaf följa med mig. Annars skulle jag nog inte vågat gå dit över huvud taget. Andra gånger jag gått dit själv har jag typ gått innanför dörren och gått ut och åkt hem igen. Fått straff-avgifter på några hundra för att jag inte kommer, men tyckt att det är värt avgifterna för att slippa gå dit. Inte bra. Förra ggn följde storebror med mig. Var meningen han skulle följt med på torsdag också, men han kunde inte. Tur att min Honey ställer upp.

Varit o kikat på en lägenhet i stan idag. Var pytteliten, så jag vet inte rikgit... Vi får väl se. Man vill ju kunna bo där också. Dock vill jag ju inte bo själv... Det är inte lätt när det är svårt, som jag brukar säga.

Nu ska jag nog lira lite Cabal Online, sen försöka sova.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0