> 1 månad kvar

Idag är det den 25:e, vilket betyder att det är 1 månad kvar tills lilla jag blir stor =P Haha. Funkar ju att uttrycka det så med. Jag fyller iaf 20 om exakt en månad^^ Niiice tycker vi om det. Var Mandi-Pandi som SMSade och påminde om det. Sötan herself. Jag hade förmodligen inte tänkt på det själv ens om det inte vaore för henne.

O nu när vi ändå snackar datum så jag jag berätta att när jag stod och kikade i almanackan på jobbet så kom jag fram till att det finns ju bara 28 dagar denna månaden. Booring. Det betyder ju att min o älsklingens halvårs-dag försvinner. Tråkigt, men men. Den 30:e är ju vårat datum. Vi får helt enkelt hoppa över denna månaden o räkna nästa 30:e (Mars) som ett halvår. Haha, nää, så dum är jag väl inte riktigt. Vi får väl hoppa denna o mysa på 7 månaders-dagen (30 Mars) istället ellerngt =P Jävla februari^^

Nu ligger Älskling här o sussar bredvid mig. Han somnade skitfort. Vart tydligen jättetrött. Aja, lika bra att han somnade tidigt för han ska ju upp tidigt imorrn bitti o åka med mig till tandläkaren.

Jag blir tydligen överröst av jobb denna veckan. Fick ju hoppa in och jobba extra i tisdags 5 timmar. Som om det vore nog? Ååhnej, på lördag ska jag med jobba extra. 6 timmar till. Blir över 40 timmar jobb denna veckan med andra ord. Well well, man får väl se det från den ljusa sidan: Money money!

Imorrn ska jag hem till Mami o company o sussa där. Hörde ett litet rykte om att Mandi skulle sova hos dem imorrn med och blev mycket lycklig vill jag lova =) Nicole <3 Amanda.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monkey

2009-02-26 @ 10:32:39
URL: http://mokeeey.blogg.se/
Postat av: Monkey

meh råka skicka ett tomt, min åp danis nya dag försvinner med:(

2009-02-26 @ 10:34:39
URL: http://mokeeey.blogg.se/
Postat av: Madde

hallå ska vi ses ngn dag eller nu när vi båda bor i borås? skicka ett e-post med ditt nummer till mig..

2009-02-27 @ 11:45:03
URL: http://whoismadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0