> Bruten lilltå?

Varit en lugn dag med Älskling och Big Brother idag. Eller lugn och lugn, vi tre är väl aldrig lugna i varandras sällskap direkt^^ ...Nä, inte riktigt, kanske. Jag o Baybe var nere i köket och tog en cigg och började "mucka" med varandra (på skoj, givetvis). Jag skulle springa efter honom upp för trappan, men råkade slå i min stackars vänster-lilltå innan jag hann så långt. Nu är den kanske(?) bruten. Gör åt helvete röv-ont (sorry språket, men finner inte ord för smärtan, haha). Jag kan inte gå i trappor som en normal människa, och inte heller springa. Försöker stödja mig på insidan av fossingen, så balansen blir inge bra den heller. Och jag som ska jobba imorgon, damn. Jobbigt jobbigt, men jag får väl härda ut, har inte så mkt val.

Får helt enkelt hoppas att den är bättre imorgon. För att tala om ngt annat så måste jag bara påpeka att jag blir väldigt glad av det fina vädret =) Underbart med lite sol. Man blir piggare och gladare i hela kroppen. I like. Vad har ni hittat på för skoj denna lediga måndag, då?

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Marion

är det den tån som jag trampade på en nyårsafton??pusspuss saknar dig<3

2009-04-14 @ 15:15:35
Postat av: Anonym

ÅÅÅ, jag vet minsan hur det känns att ha en bruten lilltå. det gör ont! synd bara att man inte kan göra något åt det, men det läker av sig självt! :) Pusspuss, Älskar dig honey!

2009-04-15 @ 22:07:57
Postat av: Albin - Bibloggen

Låter ju trevligt ! :)

2009-04-18 @ 14:00:06
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0