> Dagens modefråga

Svaret på gårdagens fråga var: a. Marc Jacobs. Fyra av fem som gissade hade svarat rätt =P Grattis! (Kul att några vågar satsa och svara iaf, kom igen nu ni andra, det är ju bara en kul grej^^ Gissa skadar väl inte?).

Testa dina mode-kunskaper hos mig! 4 svars-alternativ kommer ni få, så gissa på det ni tror är rätt (eller svara det rätta om ni kan med såklart). Svaret kommer upp dagen efter i samma inlägg som nästa fråga kommer... Lycka till!

Dagens modefråga blir:
4. Vilken Nu Rave-designer har Londons it-flicka Agyness Deyn som musa och bästa vän?
a. Henry Holland
b. Christopher Kane
c. Giles Deacon
d. Carri Mundane

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag gissar D, För det va finast namn ;)

2008-07-23 @ 11:58:03
Postat av: Lovisa

Okej. Hur länge ska du vara i Bulgarien och vem/vilka åker du dit med?

Igår jobbade jag och var med kompisar och pojkvännen. Idag har jag skrivit klart en bokrecension och ska nu se på film! :) Ha en bra dag!

2008-07-23 @ 15:24:01
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0