> Sommaaaar!

Jag vill ha sommaaaar! Nu på en gång helst. Sitter o lyssnar på musik. Rensar hårddisken as usual. Kommit superlångt nu iaf. Det går ju i bokstavsordning o jag är nere på "T". Vilket betyder bl.a. Tiger Army! Lyssnar på dem med Pain nu. Bästa låten som finns? Lätt en av de bästa iaf. Man blir så glad trots att texten inte är glad. Tänker på i somras då jag hade den låten på hög volym i bilen och åkte med solbrillz o nervevad ruta från gamla hemstaden och hit i solskenet i min gamla bil. Saknar solen och värmen massa! Den gamla bilen saknar jag dock inte =P Haha. Den skrothögen har gjort sitt enligt mitt tycke. Min nya bil är waaay much better.
           
Igår tvättade vi hela dagen och jag var hemma en stund. Städade, diskade o lite annat stuff. Lite duktig måste man ju vara. Vad har ni gjort i helgen? Sommar nu, tack!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen ge mig soooommaaar! Jag vill också... Sol, värme, bad och lata dagar under en molnfri himmel, GIVE ME! I helga bakade jag bullar och hade allmänt mys typ. Kramelikram!

2009-02-09 @ 19:28:52
Postat av: Cissi

Men åååh, jag vill också ha sommar! GE MIG NUUUUU... Sol, bad och lata dagar under en molnfri himmel - guu så gött! Bakade bullar i helgen och hade allmänt mys typ =) Kramisch!

2009-02-09 @ 19:32:59
URL: http://ruttnasockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0