> Ny dator

Wihoow, I'm back ;P Sa ju att jag inte skulle låta det gå så lång tid innan jag uppdaterade igen. Haha! Istället för 2 veckor och 4 dagar som senast så har det faktiskt "bara" gått 2 veckor. LoL på mig. Aja, men två veckor går faktiskt förbannat snabbt.

Nu har jag en ny dator =) Weii, lycklig jag blir. Datanörd? Oojaa! Haha. Jobbat 9 timmar idag. Fortfarande fruktansvärda sömnproblem. That's life. Imorrn är jag ledig, så blir nog att åka in till stan o leta upp födelsedagspresent till lillasyster. Hon fyller ju snart 18, den lilla plutten.

På lördag ska jag på födelsedagskalas och på söndag ska min lilla syssling döpas. Beatrice ska hon heta. Sött =) ...För övrigt är jag cp-trött och orkar inte skriva mer nu. Ha det!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

söndag ses vi :) LOVE<3

2008-10-31 @ 20:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0