> Ush, vilken natt!

Sheat, vilken natt!... Vid åtta-halv nio någon gång igår satt jag och spelade Silkroad. Big Brother satt vid sin dator och lirade nya WoW. Min Honey var astrött och låg och vilade. Vid 21.30 så tänkte jag att jag måste hem o mata tissemissarna om jag ska sova över. Älsklingen sov, så jag och Bruur åkte. Vi åkte hem till mig, jag matade mkt riktigt katterna. Jag tog fram lite kläder och Bruur lånade med sig en dvd-film. Vi åkte hemåt till dem igen, och när vi kört ut ur min lilla "hemstad" så smäller vänster framdäck. Uuusha =/ Det var skitnära vi körde av vägen till att börja med, men jag lyckades ratta upp bilen minsann. Bruur tyckte jag gjorde det as-bra, vilket kändes skönt att höra. Vi lyckades svänga in på en liten grusväg-infart, satte på varningsblinkersen och började ringa efter hjälp. Mami (som har en nästan likadan bil) visste vart reservdäcket satt, så vi försökte få upp det. Hittade en domkraft, men inget fälgkors. Illa illa. som tur var stannade en gubbe och hjälpte oss. han skulle bara hem och lämna frugan och hämta ett fälgkors. Vi stod ute o frös som bara den. Till slut kom han tillbaka och hjälpte till. Äntligen kunde vi köra iväg!... Iaf i sådär en 60 kilometer i timmen. Lååångsamt, men men.

Stackars Bror vart ju redan sjuk när vi åkte med. Så sjukt glad att han var med, vet inte vad jag hade gjort annars. Jag som inte har pegar på mobilen och inte vill ngn ska stanna, jamena det kan ju va vemsomhelst?... Nu har jag med gått o blivit sjukt =/ Suck. Måste ju bero på inatt. Vi stod ute o frös o grejade i 45 minuter-en timme. Var hemma hos dem vid halv 12. Jag är hemma från jobbet idag, o jag som inte har råd att vara hemma =S Fan. Skulle dessutom träffa tjejerna över en piza idag. Får se om de orkar ta sig hem till mig, eller om vi får ställa in...

För övrigt så vaknade jag nyss. var vaken vid 7-tiden imorse och ringde till jobbet och försäkringskassan. Satt sedan lite vid datorn och satte sedan på "Braveheart" o låg med Älkling o tittade. Vi såg inte klart den, ngn av oss. Båda somnade. Jag sov tills nu och han sover fortfarande. Ska nog ta o väcka honom nu o se om vi kan tänkas pilla i oss lite frulle. Ha en bra dag och hopps ni mår bätre än jag.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0