> Raphaela

Liten uppdatering på Silkroad-fronten. Älskling ville jag skulle lägga upp en bild på en av hans karaktärer. (ANtar det är hans favvis av de han har eftersom det är den han spelar mest på just nu). Hon är döpt till Raphaela och har aaas-fina vingar.



Hoppas det kommer några niceiga kläder till jul =) Jag vill ha klänning på min Athleya med =P Och på tal om min Athleya är hon på level 19 nu. Det går framåt sakta med säkert nu, jag håller på att farma upp SP o sånt. Antar att ni inte riktigt förstår vad jag snackar om, men skit samma. Jag är mega-geek, jag vet. Men det är as-skoj.

För övrigt har jag nog fortfarande feber =/ Kan inte somna heller. Antar det inte blir ngt jobb för mig imorrn heller =S Inte bra, men måste ju vara frisk för att orka jobba. Får hoppas jag iaf frisknar till tills på fredag om jag inte somnar och mår bättre redan imorgon.

xoxo
Nicolsan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0