> Svar på tal

Visst kan man bli besviken, det är fullt mänskligt. Men att man tar i så är väl aningen onöding? "Ynka liten grej" skulle ju knappast jag kalla det. Bara resans tid tur och retur tar liksom mig ca 4-5 timmar... Över 4 timmar av min dag bara på att resa. Ganska jobbigt ska jag tala om. Dessutom hade jag ju andra planer eftersom vi inte hade bestämt ngt. Ska jag då bara ändra alla mina planer baraför att du hade tänkt dig andra dagar än de jag hade? Vi hade kunnat skjuta på det eller vad somhelst. Jag kan inte hålla min planering helt öppen, och strunta i att boka in ngn annan baraför dig. Sorry alltså, det fungerar inte. När det är så att just bara de dagarna fungerade får man ju säga till i förväg. Jag visste ju inte. Får inte tillbaka ett skit, nähe då...

Den som uppenbarligen inte får tillbaka ett skit i denna situation är ju faktiskt jag enligt min åsikt. Ni frågar inte ens om jag vill följa med... Inte ens frågan får man. Varför?... Jag tog verkligen er för mina riktiga vänner. Inte schysst agerat av rktiga vänner. Får reda på att ni ens åkt genom att läsa blogg. Kunde ni inte ens berättat? Ville ni inte ha med mig så säg det då?... Känns i denna stund, nu efteråt, som att det kanske inte blir ngt "alla" dit. Mina alla kanske, men inte ni... Sorry, men även jag kan faktiskt bli besviken. Det är så jag känner just nu, kan jag ju svara med då. Där gav jag svar på tal, men tar gärna emot det också.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Qurbin Snyggast !

Förstår inte :P men ingen frågar mig något heller alla är alltid elacka, så är det här i livet :)



vi får hitta på ngt snart igen ;)



Hälsa Oscar !



//Qurbin !

2008-05-05 @ 14:05:24
URL: http://qurbin.blogg.se/
Postat av: Märta

Ni har la hittat på grejer på helger utan att ens fråga mig eller de andra. Jag blev besviken för att jag behövde hitta skor och du verka inte så sugen på att åka när jag fråga dig när ska vi åka till Gbg och svaret tillbaka var hela tiden "Jag vet inte..." Och då börja jag undra om du ens ville. Jag kände mig så just då för jag blev besviken, jag hade inte en aning om att Amanda och Thomas skulle komma upp till er det fick jag reda på genom din blogg det med. Men det är inte alltid så lätt att få tag på dig för du är knappt i skolan och du är oftast inte vid datorn när du är inne på msn, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga...

2008-05-05 @ 14:35:03
URL: http://maertapaerta.webblog.se
Postat av: Cissi

Vadå "Jag tog er verkligen för mina riktiga vänner"?... Vadå, är vi inte vänner nu då eller? För i så fall har vi bägge två ljugit rejält för varandra, för det det var ju tänkt att vi skulle vara vänner hela livet, till döden, eller hur? Ja, i sådana fall dör en del av mig här och nu, din del som du har i mitt hjärta... Men tack för tiden, den har varit underbar, Du har varit underbar. En vän som funnits i ur o skur, som alltid har stöttat och funnits där, bland tårar och skratt. Tack!

2008-05-05 @ 17:28:45
Postat av: Qurbin The Love !

HMM, Doktor Love här nu då.

Ingen frågar mig heller om jag vill följa med någon stans, har alldrig ens varit hoss dig Nicole. och ni gör allt mer o mer saker utan mig, men inte gråter man för det,,

Martina, Nicole visste inte om hon kunde, allså får du

bita ihop och åka med någon annan eller själv. så enkelt är det,



Nicole, Ingen frågar någonsin alla kompisar om dom vill göra något, ja skulle gärna följt med jag också. men så blev det inte, man kan itne alltid räkna med att vara med alla hela tiden.,



jag anser att ni är lite löjliga, blåser upp en sådan här sak, och Cissi du gör det inte bättre, klart ni är vänner, ^^ Men som ni kanske vet så när man sitter o skriver på datorn blir man en annan person nästan, man vågar skriva det man inte säger, och antadligen blev nicole besviken, som vi alla blir när några av ens bästa kompisar gör en rolig sak uten en,



men det finns inget att göra, utom att säga att man är besviken,

och just nu värkar nicole förstora upp det lite, eller hur?



så nu får ni skärpa er och bli glada för i sommar ska vi alla hitta på rolig heter :P annars får ni med mig att göra, grr :D



och glöm inte lektionen på Torsdag NIcole ! och martina Få bort dina saker så vi kan bada ;) och cissi .. bli trevligare ;)



Alltid kul att hjälpa till :D kan man inte lägga in bilder på kommentarer? hmmp



MEn men, så här är det, martina sur för nicole inte kunde följa med till GBG,

Nicole sur för att ni åkte till ullared utan nicole och mig, ^^:P



ha det gött :P ni slår inte mina kommentarer på allt :D



Pussar o kramar ;)



//Qurbin The Love Doktor

2008-05-05 @ 18:33:37
URL: http://qurbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0