> Sovit gött?

Gomorron... Eller god förmiddag, eller whatever =P Haha. Sovit gött? Det har minsann jag. Kom inte i säng förrän halv 1 inatt ellerngt. Såg ett avsnitt av Desperate Housewives efter senaste blogg-inlägget och satt sen vid datorn o så. Fast trodde ni jag skulle sova när jag gick o la mig? Näedå =P Haha. Då skulle jag läsa vidare i "En shopaholics bekännelser" tills O-J lekt klart vid datorn och kom o la sig. Sheat va bra den boken är, alltså. Jag älskar verkligen Rebecca Blomwood som boken handlar om!

Sen somnade vi iaf. Var riktigt gött o sova, jag vaknade en inte en enda gång på hela natten. Vaknade av att O-J tog kort på mig o Snöboll där vi låg o myste =P Hehe. Inte alltför kul o vakna av en fotoblixt, men men.

Nu har vi käkat frukost. O-J's älskade müsli var slut så han gjorde egen. Den människan, alltså =P Den bestod iaf av havregryn, linfrö, russin och mini-äpplebitar. Till det hade han jordgubbsfil. En annan var ju inte så nyttig, precis. Så jag käkade Special K med aprikos/nektarin-yoghurt och russin. Vad käkade ni till frukost då?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Go'morron! Hihi, den bilden vill ju jag se nångång =) Inte alltför härligt att vakna av blixtar kanske =P Jag käkade Marabou Schweisernöt till frukost. Slår ut både dig och Oscar med hästlängder när det kommer till att vara nyttig!

2008-05-18 @ 11:59:49
Postat av: amanda

god eftermiddag honey! Jag käkade macka till frukost, ville haft ägg, MEN NEJ DÅ! inte denna dagen heller. aaah! hehe ses vi 8imorrnbitti? älskar dig hjärtat!

2008-05-18 @ 17:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0