> Lunarstorm

Gomorron. Nu sitter jag i skolan o segar på tiden. Kände att jag sitter hellre här än är med på Mandis mattelektion med "Mr. Stamm". Haha =P Idag är det Kullenfestival. Ska bli riktigt skoj. Var ju där förra året med. Massa folk, hörde att det är folk från lilla Marks Kummon som ska dit med. Snackades en del om det här i skolan igår nämligen.

Tänkte ta o nörda mig lite framför datorn här i 50 minuter ungefär dådå. Loggade precis in på Lunarstorm. Shake heter jag där för er som inte redan visste =) Lyssnar på lite härlig musik i mp3n med. Vad gör ni då?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, han stammade inte så mycket idag :)

2008-05-23 @ 10:51:51
Postat av: Evelyn

Hihi jasså lunarnörd du va? :). Jasså vill höra hur de går för Sara, samt hemskt för Missi ja. Men tyckte bägge blev riktigt bra, och jag som bara fått g i svenska haha

2008-05-23 @ 11:57:02
URL: http://missevelyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0