> Desperata hemmafruar

Jaa, vad ska jag säga? Jag älskar dessa desperata hemmafruar! Man blir så ledsen när det är slut och man ska behöva stå ut med att vänta en hel vecka! Usha för det... Vill ju se vidare på en gång. NU! Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill! Det är verkligen bästa serien jag någonsin sett. Hur lätt som helst. Till er som ej sett sen, ge den en chans! Det är värt det, jag lovar.

Imorrn börjar jag 8 och ska ha heldags-grupprov till 16.15, men måste ta tåget som går 15.30 för att hinna in till Skövde på kursen. Riktigt kul är det faktiskt =) Provet imorrn däremot lär ju knappast bli lika roligt... Ush för det... Men är la bara o bita ihop o palla, antar jag. Mitt mål är ju att gå till skolan alla dagar denna veckan. Har hållt mig änsålänge =P Iofs bara gått två dagar, men imorrn ska jag ju med gå, och likaså torsdag och fredag hade jag tänkt. Men som sagt, jag ska upp tidigt imorrn o måste sova nu. Natti på er.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, jag håller med till hundra verkligen! Hör här, Desperate Houswives slår nog fanimej Simpsons =o Den du ;) Så bäst är dom! Så duktig du är, you make me proud now! Själv har jag vart hemma båda idag o igår, ooops! Jag är inte lika duktig som du är... Miss ya, biatch ^^)

2008-05-14 @ 16:12:33
Postat av: Märtaaa

Det är bra att du går till skolan så ofta :)

2008-05-14 @ 16:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0