> Changed plans

Nu blev det changed plans här. Blir nog Kullenfestiven ändå. Fast med Cissianen o Marion =D Wihoow, sheat så sjukt kul det ska bli! Nu ser jag fram emot det som bara den. Tror det blir första festivalen för Marion o Cissi, faktiskt! "Har ni varit på festival innan, Marion?"... "Nee, ne". Nehepps, desto roligare då, tycker jag =P Då blir det alkohol minsann, haha. "Aight, Marion?" Hon nickar o svarar: "Mm, mycket! haha"...

...Nu blev det ju nästan som en liten intervju här med ju. Ni kan förresten kika in på http://www.kullenfestivalen.se för mer info om den. Nu kommer nog snart Robin hit. Marions mobil låter som en fluga i en burk. Intresseklubben antecknar, eller hur?^^

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märta

Ha så kul :)

2008-05-22 @ 15:09:56
Postat av: mathilda

jag kollade in va de va, fan nu e jag avis vill med dit hehe älskar dig

2008-05-22 @ 15:13:22
Postat av: Monica

vi ska ha så jävla kul imorn allihopa stackars grabbarna bara två stycken :P

2008-05-22 @ 16:59:58
Postat av: Cissi

Åh, ska bli skutkul, INDEED!! Längtar, längtar, längtar =P Måste bara tilläga, inte alltför mö alkohol så att mat kommer upp... Då får Cissianen panik förstår ni! Haha, hoppas att det går bra o prata med Marion nu.. Hon fattade inte så mycket av det jag pratade om innan ;P Love Ya =)

2008-05-22 @ 18:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0