> Bästis med Britney

Åh, så skönt jag har sovit inatt! Som en prinsessa, kan man säga. Har drömt massa underliga saker också. Cissianen, Marion och Märtan var hos oss. Vi bodde inte i denna lägenheten som vi bor i nu, utan någon annanstans. Vi bodde iaf i en såndär lägenhet som var som ett radhus, som satt ihop med varandra. Och utanför ett fönster var det typ gräsmatta precis under fönstret. Som om lägenhetshuset var nedgrävt kan man säga. Snöboll var en liten bebiskissekatt igen. Dessutom var hon inte våran katt, utan Märtans =O ...Och sen så åkte de iaf hem, men lämnade Snöboll. Rättare sagt glömde henne, haha. Så konstigt man drömmer ibland, alltså...

...Jamen iaf. Sen så när de åkt hem så fick vi besök. Eller rätt som det var vart det liksom inte riktigt våran lägenhet längre, utan självaste Britney Spears. O gissa vem som råkade vara hennes bästis? Jo, jag! Hehe =P Spännande spännande. Vi satt iaf i soffan o pratade om det mesta o drack varsin drink. Hennes assistent som var en man i min dröm gick runt fram o tillbaka o var nervös. Jag fattade inte varför tills det bankade som bara den på dörren o någon försökte bryta sig in. Det visade sig vara stalkers, papparazzis o så. Hon var inte ens speciellt rädd. Men det blev ju jag...

...Hon sa att dörren var säker, de kommer inte in. Då frågade jag henne om hon inte hade någon livvakt med sig. "Jo", svarade hon. "Han är där". Och så pekade hon på sovrumsdörren. "Ligger han och sover?" frågade jag. "Ja", svarade hon med ett léende. Det går några sekunder då vi bara tittar in i varandras ögon och ler, sen frågde jag med ett léende på läpparna: "Är det han bjässen? Som brukar vara med på bilder med dig i tidningarna?" Hennes smile växer o hon svarar mig att "Ja, det är han. Kika in genom dörrspringan får du se". Jag gör det, och det är han. Tufft. Vi skrattar, pratar och hittar på annat skoj som tjejkompisar gör. Hon är ju helt fantastisk tjej, egentligen... Nu kommer la jag alltid tro att hon är världens goaste, baraför min dröm.


...Sen kom det iaf massa annat folk för vi hade lite "party party", jag o Britney, kan man väl säga. Jag oroade mig för Snöboll en hel del, för hon hade gått ut och hon var ju så liten. Men hon vägrade vara inne, den busen... Några av de som kom var bl.a. O-J's kompis Nisse o hans lillebror. (Fast i verkligheten har han ingen lillebror, utan en storebror). Vi lekte lite lekar o hittade på lite annat skoj. Då slog det mig att altandörren var ju öppen. Tänk om papparazzis och stalkers kommer på det? Nervös... Då vaknar ett av Britneys "hamburgebröd", alltså en livvakt. Så jag kan lugna ner mig. Är fortfarande nervös över Snöboll, så mezzar Mami o frågar vad jag ska göra. Men allt jag får till svar är att hon gör ngt viktigt, är upptagen och att jag inte får ringa. Jahopp...

...I drömmen har vi bara ett marsvin, som jag tydligen ska gå ut och gå med. Det är Freya-Baby... Tydligen så hade hon råkat titta in i sitt ena öga med det andra, så hennes pupill hade växt som bara den och så blev hon blind på det ögat. Konstigt... Dessutom hade hon ögon stora som disneyfigurer, men det var tydligen normalt. Mamma var helt plötsligt med oss ute och gick.

Efter promenaden gick vi in igen. Festen/"kalaset" pågick o vi hade jätteskoj. Jag pratade massa med Nisse o han var jättetrevlig och rolig. Mm, där fick jag väl med det mesta, tror jag. Har ni drömt ngt skoj inatt måntro?

När jag vaknade ropade jag på O-J för han låg inte i sägen, så tänkte att han kanske gått till skolan. Men han var hemma. Berättade att jag hade träffat Nisse nu. "Asså, du, haha", var väl ungefär det jag fick till svar. Ganska så härlig dröm var det allt iaf. Jag ska nog ta o bli kompis med Britney ;P Tycker ni inte det? Haha, joo. Det var ju en liten upplevelse, kan man ju säga.

Nu fick jag mezz av O-J som är i skolan. "Detta är mitt nya mobilnummer. Det är hos Parlino, som jag får säga är väldigt bra! Bästa numret jag någonsin haft(07+N64+elite+PS för er som fattar det språket:-)) tack vare Nicole. Ska förhoppningsvis ha kvar det tills jag dör:-) Jag använder inte de andra numren nu så de kan tas bort. /Oscar (aka O-J)".
Var väl förmodligen inte meningen att jag skulle ha ngt mezz med tanke på att jag redan kan numret, men han skickade det väl samlat till alla kontakter, förmodar jag. Haha, han är la rolig, han! Jomen tack vare mig är det faktiskt =P Har dessutom beställt ett likadant nummer till mig själv, där bara de två sista siffrorna skiljer.

Jag har förresten varit jätteduktig nu på morgonen och rensat kattlådan. Herregud, att jag tog mig an en sån hemsk uppgift. Brukar ju typ alltid va O-J som fixar det annars. Men men, riktigt duktig känner jag mig. Stank så jag höll på att avlida. Var faktiskt tvungen att öppna fönstret och balkongen och sticka ut huvudet och andas genom. Alltså höll jag andan när jag satt vid kattlådan. Men ush, fy fasen, vet inte om jag någonsin gör om det. Så sjukt vidrigt.

    

Nu tänkte jag gå och duscha. Ska bli riktigt skönt. Sen så ska jag ner till stan och köpa "Essex"-salva och förhoppningsvis andra delen av boken "En shopaholics bekännelser". Tror del nummer två heter "En shopaholic i New York", men är inte helt säker. Vad ska ni göra idag då?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, faan vad sjukt!! Jag har faktiskt också drömt en dröm då du o Brittan var polers... Det är lite galet vad man kan drömma ibland du. Men det är kul när man väl kommer ihåg det =D

2008-05-21 @ 20:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0