> Skrivblocket borta

Idag vart jag allt duktig och pallrade mig iväg till skolan. Men så är jag i Borås nu, på tåget... Vilket betyder att jag inte stannade kvar i skolan =P Oopsie, hehe, så kan det gå. Men den största anledningen till att jag kom iväg var att jag skulle ta ytterligare några foton för JC imorse. Med "Oggi" denna gången, den sista tjejen som inte var med senast. Riktigt skoj o fota med en tjej istället för bara killar ;P Kändes lite mer seriöst kan man väl säga, ingen som fjanta runt^^ Hehe, vart iofs skoj det med, men ändå.

Sen så hade vi iaf Praktisk Marknadsföring B, skrev en del. Fick låna papper av Ewe, för jag kan inte hitta mitt skrivblock =S Det är borta, inte bra. Har liksom alla ämnen där i... Får bli att leta när jag kommer hem, om det nu är där, vilket jag inte har en aning om... Slarvig jag är, får skärpa mig.

Efter den lektionen hade vi lång lunch, försökte göra några uppgifter i Praktisk Marknadsföring B med Ewalajnen och "Berit" men blev inte så seriöst, jag bara garvade hela tiden =) Men skoj var det! Skickade roliga sms till folk, men var bara två stycken som gick på det =P Men skoj ändå.

Sen hade vi iaf Svenska B, sen ville en del i klassen se på basket-turneringen, så vi fick en break. Kollade en liten stund,  träffade Märta-Pärta o så. Sen gick jag o Apan Backlund ut o så =P
[bild lånad från http://michaelontheair.com]

image216
Sen hade vi Svenska B igen, men därifrån drog jag. Fy mig =P Och nu sitter jag här. Skriver med Monkey med, den lilla sjuklingen. Har ngt förbannat ont i ryggen dessutom, fy fan =/ Svankrygg är minsann inte det minsta roligt ska jag tala om. Blir att gå på Ipren när man kommer hem. Martin skulle komma förbi en sväng hemma med lite money han hade lånat av mig o så.

Sen ikväll blir det minsann Room Service och Top Model =) Ser jag fram emot!
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

You never gonna belive this!!! Min fröken sa att, jag, idag har varit jätteduktig på en lektion - stooolt! Hahahahahaha! Du trivs verkligen framför kameran du, din lilla parasit!

2008-03-12 @ 15:47:51
Postat av: Märtaaa

Jag ska också titta på Top Model och Roomservice. Hha, grabbarna i Roomservice är så sköna! Var så kul o träffa dig idag, har inte sett dig på jättelänge ju!! Nicole, fy dig din lilla skolkis ;)

2008-03-12 @ 17:21:42
Postat av: Josephine

svar: tack! :D ja det lät jättefint, du får lägga ut en bild på det sen när du gjort dig fin och allt :) lycka till nu till balen!

2008-03-12 @ 19:16:15
URL: http://paintthesilence.webblogg.se
Postat av: Anonym

Ja topmodel får man inte missa :)

2008-03-12 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0