> Skoldags

Jahopps, så vart det skoldags igen. Var här vid 8, och träffade Amanda. Jag har ju ingen Historia A längre, misslyckades ju med det ämnet. Men får fortfarande frånvaro, så gick dit o bad om närvaro, vilket jag faktiskt fick! Fast gick givetvis med en gång igen, jag har ju inget där att göra.

Nu sitter jag o väntar på att Amanda ska komma tillbaka så vi kan fördriva tiden tillsammans =) Hon börjar halv 10 o jag börjar 9.50. En timme kvar med andra ord. Då blir det Samhäll A (tror jag iaf?), jobbigt... Har prov i det på tisdag med. Uppsamling, typ, jag gjorde det ju inte i fredags. Som tur var vart det ett ganska lätt prov enligt "Berit". Får hoppas det då, fast för henne är la allting enkelt. För mig är det svårt, men aja...

Igår när jag kom hem gick jag till jobbet för att höra om lönen o sånt. Den kommer in den 25:e, wihooow! Perfekt image224födelsedagspresent med andra ord. Med semesterersättning o allt, jag blir riiik! Men allt ska gå till välgörande ändamål, så får jag svälta! Haha, neee, skojade bara. Men skänkte faktiskt litegrann till Kattkommando Syd (KKS) häromdagen. Det känns ju faktiskt bra. Det kan man göra på http://www.tradera.com/Valgorenhetsannonser-c3-280404 samt http://www.budera.se/catalog.asp?catid=1913.

Nämen det mesta av pengarna lär väl gå till inredning till sovrummet förmodar jag. Hallen är på G hemma nu med. Har inskaffat ny hatthylla och så. Mycket fin, vit, stor och praktisk är den. Sen ska det in en-två stora speglar o sånt med. Väggarna är i ngn färg, vad ska man kalla den?... Brun/Mörkbeige med liten grå ton i, typ? Så inredningen kommer gå i vitt. Ljussättningen vid spegeln är viktig med så man kan sminka sig där, och slipper stå vid lilla spegeln inne på toan. Så dit kommer väl med pengar gå då, förmodar jag. Möbler är ju dyrt med, så det mesta går väl dit då. Men klart man måste unna sig själv någonting med. En chokladbit? Hm, nä, skor sitter bättre =P

Var är Amandaaa... Seg =P Hehe. Mp3n glömde jag nere i skåpet med, orkar inte gå o hämta. Lat jag är. Jahopps, 40 minuter kvar tills jag börjar nu då. Uppdaterar senare!

Nicole

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Ja men de låter skit bra Nicole, bra present att få lönen på sin födelsedag:) .. Ja skor sitter bättre:D

2008-03-13 @ 10:41:57
URL: http://missevelyn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0