> Roomservice

Sitter nu o tittar på Roomservice, kan man ju bara inte missa. Marie Picasso är ju med. Gillar verkligen denna vackra tjej. Är skittrött nu, efter jobbet. Brukar komma hem med världens energi o bara vilja gå tbx till jobbet o jobba meeer, men idag... Jaa, idag alltså... Herregud... Vad mer behöver jag säga? Jag jobbade verkligen ASSET av mig! Sheat, tänkte att jag skulle fylla på med lite kläder (storlekar), det fattas ju en del när folk har handlat, och så skulle jag vika o fixa lite (mycket), och så tänkte jag att när jag ändå håller på kan jag hänga iordning ordentligt, byta plats på en del, så nytt kommer fram och syns, storleksortera, fylla i prislappar, och... Jaa, syns väl redan nu att jag tog på mig waaay too much jobb, eller? Jag tänkte jag skulle fixa dam och herr på förmiddagen, men jag höll på med yngre herravdelningen ända från kl. 10.00 till 17.00 istället (med 20 min-en halvtimmes lunch och en fika emellan)... Helt slut är jag i huvudet nu, med andra ord. Sprungit mellan lagret o den avdelningen minst 100 gånger, klättrat på stegar, försökt komma ihåg femtioelva storlekar och modeller samtidigt, vilket inte gått så bra. Hann glömma av hur plaggen jag skulle fylla på såg ut innan jag kommit fram o bara till o vända om igen. Idag lär jag ju sova gött iaf. Imorrn ska jag ta det lugnt kan jag ju tala om... Sen vid 17.30-tiden så kom iaf Felix o Lollan o inhandlade en ny lampa till storarummet, mycket snygg var den måste jag säga =) Erika kom med, jag körde in promenadscootern, haha! Skoj o köra den där =P Sen gick jag o Erika o handlade o sen hem. Satt o tjöta en stund, sen skulle hon med bussen hem. Och så såg jag och O-J ett avsnitt av Desperate Housewives o käkade pannkakor med jordgubbssylt o vaniljglass, sen började Roomservice, o så kände jag att jag måste uppdatera bloggen, och fastnade här (reklampaus nu).
 

image204     image203     image204


Igår jobbade jag, sen kom Erika o vi såg på "Gossip Girl" och "I huvudet på Gynning, säsongsavslutning". Sen körde vi nästan vilse i stan, haha. I helgen kanske det blir 20-årsfest i Skövde. Sabina fyller tydligen år, så får se om det blir ngt festande för mig =P Lär ju va sjukt trött efter en hel veckas heltidsjobbande. Men hade vart skoj iaf. På söndag har jag med planer, fast dem skriver jag inte om här förrän det är fastställt helt. Nu ska jag titta vidare på mitt älskade Roomservice, sen är det Top Model, sen ska jag sova. Bye!

Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket slit å spring på jobbet då, jag e på riktigt slit-humör nu faktiskt så det lät skoj =)
Ska hem och slita om ett par timmar ^^

2008-04-01 @ 11:20:50
Postat av: Oscar

Oj, detdär var min kommentar förresten =þ

2008-04-01 @ 11:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0