> Onödigt

Ja, jomen det kändes ju hemskt nödvändigt att komma till skolan idag... Ironi... Första "lektionen" hade vi ingen lärare på, och därmed inte heller ngn närvaro. Suck =/ Sen hade vi projekt, men det visade sig att utkastet till rapporten redan var färdig. Så här sitter jag nu och väntar på bussen. Hade ju kunnat ta tåget, men vågar inte chansa, är fegis =P Me detta onödiga, äckliga snöväder ute, så vet man ju aldrig med tågen.

Imorse t.ex. så fick de som skulle vidare in till Göteborg vänta i en halvtimme i Herrljunga, för att räddningstjänsten var på plats, då ett tåg hade spårat ur. Jobbigt för de som skulle till sina arbeten... Men sånt händer ju. Får hoppas jag kommer hem i någorlunda tid, och att det inte är några mer olyckor och sena tåg utmed vägen. Vill ju verkligen hem till Älskling som ligger hemma sjuk nu. Stackars liten...

Nä, om man skulle ta o dra till Lidl kanske och köpa lite godis. Det vart ju tydligen superbilligt denna veckan. Gött =) Hinner ju inte käka ngn lunch idag heller, och måste ju få upp blodsockret lite. Bra bortförklaringar, aight? Haha, nämen Älskling kan ju få lite med, nu när han ligger alldeles ensam och ynklig därhemma och får tampas med de små kissemissarna som klättrar på honom. Bra borförklaringar tycker jag nog allt ändå. Har faktiskt skärpt mig med både godiset och ciggaretterna på sista tiden, så whatever. Någon enstaka gång gör faktiskt ingenting.

Fast igårkväll/natten till idag vart jag väl inte så duktig =P Madde ringde när vi precis hade satt på filmen o frågade om hon inte fick låna min historia-bok några dagar. Klart hon får, jag har ju ingen nytta av den nu ändå. Pratade en stund, sen kollade vi vidare på filmen en timme ellerngt. Jag var så trött så kunde knappt hålla uppe ögonen, så pausade för att se vidare idag. Men när vi stängt av blev jag helt plötsligt pigg. Och extremt sugen på en Digestive-kaka. Haha, käkade två, sen kunde jag sova =)

Idag har jag varit förvånansvärt pigg, faktiskt. Drömt i min egna lilla "Mio min Mio"-värld på ngt sätt. Sagovärldar är väl aldrig fel. Riktigt mys tycker jag. Men nu måste jag pallra mig härifrån. Uppdaterar senare!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Det är inte äkligt med snö! Det är roligt med snö :D

2008-03-17 @ 15:34:31
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: sofia

Godis är gott! :D

2008-03-17 @ 18:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0