> Hamburgare

Nu har vi varit och handlat. Mat och lite annat. Sen när vi skulle gå hem så gick vi förbi mitt jobb och jag fick min lönespecifikation =) Gött vill jag lova! För den 25:e kommer det in en ganska så fet lön på mitt konto =D (Eller aa, fet o fet, med tanke på att jag bara jobbade en vecka är det ganska mkt pengar). Jag längtar minsann! Fast kommer ju mest gå till lägenheten som sagt, men kul ändå. Gött att slippa känna sig så extremt begränsad.

Till middag blev det iaf hamburgare med friterade pommes frites =) Var gött, men ojojoj så mätt jag blev! Men det är ju meningen med middagen iofs. Vi såg också ett avsnitt av Desperate Housewives. Lika bra varje gång. Nu är vi på när Bree släpper av Matthew in the middle of nowhere. Ååh, vill se meeer. Fast borde vara lite aktiv här också. Aight? Hihi.

Hjälpte "Eve" med klädval och sminkning via msn innan =) Var skoj. Blev mycket bra, måste jag säga. Får hoppas de andra tyckte det med. You know who, hehe.

Jaa, vad vill ni se mer för inlägg här då? Dagens klädsel kommer komma upp mer när jag har min kamera tillbaka. Den är nämligen utlånad nu. Fast vore iofs kul o ha med den till Kinna över påsken. Får ta och låna tbx den snart dådå. Så det kommer upp lite mer bilder o så...

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: S A R A

hamburgare e gott :)hänt idag då? kramiz

2008-03-20 @ 17:25:23
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Anonym

Åååh, när det avsnittet gick på tv blev jag sååå förbannad över att få vänta i en hel vecka till nästa avsnitt! Älskar älskar älskar älskar den serien! Dig med för den delen =D

2008-03-20 @ 17:46:29
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev den kommentaren. Fattar inte varför mitt namn ska försvinna hela tiden...

2008-03-20 @ 17:47:29
Postat av: Cissi

Jag som skrev den med...

2008-03-20 @ 17:47:58
Postat av: Oscar

Bree släpper av Andrew menar du =)
Matthew e ju den "smarta" killen i Applewhites
Bra scen var det verkligen iaf...

2008-04-16 @ 11:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0