> Foppa/Crocs-tofflor

Har fortfarande inte diskat eller börjat med någonting av de jag skulle göra. O-J sa att han behövde en ny roller till målningen, precis efter att jag skrivit klart tidigare inlägg. Så vi drog bort till Jula. Jag behöde tennisbollar till att tvätta våra jackor och sånt, så vi gick upp till övervåningen, då jag trodde det skulle finnas där. Det fanns inte, men blev en hel del annat som vi verkligen inte hade planerat att köpa. Det var nämligen halva reapriset på halva övervåningen. Köpte ett skitbra och väldigt kompakt ställ att hänga upp tvätt på, nya handtag till garderobsdörrarna i sovrummet, ett nytt duschmunstycke (skiiitsnyggt!) med slang och hållare och allt sånt i lyxmodell! Riktigt hett var det, verkligen. Också köpte vi tydligen en "tumstocks-anhåll" hette det, och en sticksåg till O-J. Ngt jag glömde nu? Hmm, jaaa, just det ja, rollern som vi åkte dit för köpte vi faktiskt med!

Sen ville jag passa på att kolla de andra butikerna i köpcentret med. På Klädhuset shoppade jag ett par aaas-söta ballerinaskor! Såå fina, helt in love blev jag. Vita med stjärnor på =) Stjärnor till en stjärna, haha! Kikade in i djuraffären, men hittade inget vi behövde, mer än världens sötaste hund- och kattkläder. En skitsöt tröja i storlek XS (perfekt till Snöboll) som var svart med texten "Spoiled" på =P Blingbling-bokstäver med. Hade passat perfect, men var lite dyr för vår smak, med tanke på att hennes "Princess-tröja" är så väldigt lik.
image279
Så fula! Någon som hjälper mig att utrota dem från jordens yta?

Gick in i sportaffären med, för att se om det fanns tennisbollar där. Det gjorde det! (Nämen oooj, tennisbollar i en sportbutik! Det är alltså nu ni tappar hakorna av förvåning) ...Fast jag köpte inga ändå =P Var ju bara lyxmärken som var skitdyrt! Vafaan, så mkt tänker jag inte betala för lite bollar som jag ändå bara ska tvätta med... Men däremot hittade jag ett par ballerina-tofflor (ja, faktiskt tofflor!)... Ni vet sådanadär skiiitfula "Foppa/Crocs-tofflor" som borde utrotas från jordens yta? Hag hatar sådana! Nu tillverkas de tydligen i ballerinamodell. Mkt sötare, men fortfarande inte vackra, precis. Jag tänkte för skojs skull prova ett par (jag skulle ju ändå "aldrig" köpa sånna, tänkte jag). Man flög som på moln med dem! Herregud, att det finns sånna sköna skor, trodde jag minsann inte. Fanns svarta och grå/silveraktiga. De svarta såg förmkt ut som originalen, men de silvriga fick de bli... Faktiskt så köpte jag dem. Herregud, jag är fortfarande chockad, haha. Givetvis blev det en bling-bling grej på. Jag kan föräkra om att jag fortfarande inte kommer gå runt med sådana ute, haha, man vill ju inte skämma ut sig. Men kan va gött att ha i nödfall, med tanke på att de inte väger ngt. I resväskan eller så. Eller hemma och liknande.

Bilder på skorna kommer upp sen. När vi kom hem lagade jag mat, vi åt och såg ett avsnitt av "Desperate Housewives". Eller egentligen såg vi halva dubbelavsnittet. Nu målar O-J, och jag tänkte ta och diska o städa lite och sånt allmänt tråkigt.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: sofia

Du, JAG kan hjälpa dig att utrota dessa hemska foppatofflor! Trodde inte det fanns nån mer i detta land förutom min familj som "är emot" dessa hemska saker...

Har dock börjat fundera på vad vi ska ha i Grekland, det är liksom stenbotten dit vi ska så man måste ha badskor för att inte skäära sönder fätterna.. men MÅSTE ju finnas andra sånna skor...!!! Hur som helst så kommer det in inhandlas nåra foppatofflor till våran familj XD haha

2008-04-14 @ 19:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0