> Flytta nu? Näh!

Var många timmar sen jag uppdaterade nu. Sen senast har vi lagat mat, ätit mat, vilket bestod av kyckling, ris, currysås och grönsaker. Fast kycklingen var i småbitar och blandade ihop med currysåsen och grönsakerna. Hajjar ni? Aa, blir nog bra iaf. Gött var det! Samtidigt som vi åt såg vi på... Gissa vad? Desperate Housewives! Bara 2 skivor kvar på säsong 2 nu, sen blir det att inskaffa 3:an. Sen diskade jag, och väntade och väntade på att Riksbyggen skulle komma o sätta upp våran nya köksfläkt med kryddhylla och allt vad hör därtill, för vi hade sett deras bil med dem på släpet som backade in vid vår dörr, och vi blev så uppspelta! Men kom dem? Näh! De hade bara gått upp och lagt delarna i trappuppgången... Så förmodligen kommer de imorgon.

Någon flytt blev det ju heller inte tal om. Inte just nu iaf. O-J ringde hon igen, för att säga att vi kunde komma tidigare än planerat, och titta på den. Men hon sa bara att det var "Too late, den är redan såld". Suck =/ Det var ngn annan som hade bestämt sig på en gång, så vi fick inte ens komma o titta. Otur or what?... Aja, kommer väl fler chanser I guess.

Sen... Vad gjorde vi sen? Marion ringde, och vi pratade nästan en timme. Hon berättade lite om skoldagen o så. Dom hade haft vikarie på svenskan. En gammal kärring (ursäkta, men det är sant) som har världens acne och skinnbyxor utan ass. Aja, iaf. De hade skojjat, Enis (som brukar skämta) sa att han blev mobbad. Malin fyllde i att "Jaa, men heter man Enis, så är det väl inte konstigt att man får smeknamnet Penis, eller?). Haha! Dom kan allt vara roliga ibland. Vikarien hade iaf packat ihop sina saker, sagt till klassen att hon skulle anmäla till skolverket, och gått därifrån. När dörren stängdes: Asgarv! Sheat, hade ju jag velat vara med på egentligen.

Vad gjorde jag mer då? Erika ringde och vi pratade en stund med. Och hmm... Jaa, jag satt nog och pillade vid min dator... Den är väldigt trött nu, btw. Sitter vid O-J's för min är så långsam att man kan gå och ha tårtkalas när man tryckt på en länk, och sen så har den laddat klart lagom när kalaset är över. Någontong är fel med den, men vi vet inte vad... Ibland fungerar den alldeles utmärkt , och ibland seg som en snigel. Och omformaterades gjorde den för ett tag sen, så det är inte felet, som många tror. Men O-J får ta och titta på den någon dag då han har tid och lust. Får den vila inatt så lär den fungera imorrn, får vi hoppas =)
image270
O-J däremot tänkte ta och byta skal på min mobil. Vilket skämt att byta skal till en w880i?! Herregud, man var ju tvungen att ta isär den helt =S Så nu är den död. Ska man behöva köpa ny mobil nu, eller vad? =/ Jag vill ju ha min gamla... Åh, jobbigt. Nu sitter han för övrigt och gör ännu ett försök att fixa den. Får ju hoppas det går vägen, alltså. Annars dör nog jag.

image269 image268
Sen kom iaf Felix o Lollan hit och vi kikade på de hyrda filmerna från LOVEFiLM. "1408" var bra. Scary, men knepig. Kul att det är en svensk regissör (Mikael Håfström), han som även gjort "Ondskan". Författaren är ju Stephen King. Slutade jäkla gött faktiskt, måste jag iaf säga. Det brukar ju sådana filmer inte göra. När den filmen var slut, så började Top Model, så såg på det. Det slutade med bra btw =P hehe. Sen så var det dags för "Shrek den tredje"... Jaa, och den vet jag inte om den var bra, för jag somnade. Haha, jaa, men är man trött så är man. Jag skulle ju bara "vila ögonen lite", som jag så fint brukar uttrycka det. Någon Room Service blev det inte ikväll, men det går ju att se på kanal5.se, vilket är bra.

Sen drog de hem, och här sitter jag nu. Nää, om man skulle ta och sova kanske. Är ju skittrött. Men ngn skola imorrn blir det inte. Marion sa att vi bara har en lektion imorrn, och att det kan ju kvitta dådå. Gött att t.o.m hon säger det! Kändes ju skönt =) Men nu ska jag nog gå och tvätta sminket och fila gaddarna. Natti!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Oscar

1408 tycker jag var skit bra =)
Stephen King är skit bra tycker jag verkligen...

2008-04-16 @ 11:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0