> Ny design på G

Nu är det snart dags att lägga upp min nya bloggdesign =) Så nöjd med den änsålänge. Denna känns ju en aning "2007" om man säger så. I Flash är den nya gjord av Älskling, som för övrigt sitter och pillar de sista detaljerna nu. Det är alltså en sådan som rör sig för er som inte vet vad Flash är. Själv sitter jag o lyssnar på underbar musik skickat av Big Brother. Åh, en låt var uuunderbar. Kommer förmodligen upp i bloggen senare.

Men nu ska jag ta och laga lite käk, medan Honeyboy ska fixa klart designen att lägga in, sen får ni allt se så tjejigt, snyggt och förbannat unikt det kan vara även i min blogg.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Ooh detta kommer bli roligt att se, väntar ivrigt ^^ hihi. :). Men din är väl snygg nu me? :)

2008-06-26 @ 17:55:32
URL: http://missevelyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0