> Mario Kart

Det var hemakt så tiden går fort. Efter förra inlägget åt vi mat, såg på Katten Gustav 2 och sen kom Lollan. Då lirade vi en del Mario Kart o lite annat.  Mycket skoj, trots att det inte gick så bra för mig. Jag gillar minsann inte "Rainbow Road" eller vad den hette. Ush för den =P Haha.  Sen gjorde O-J kvällsmat som bestod av cocospannkakor. Mycket gott.
Efter det duschade vi och nu är det läggdags. Lollan gick hem när O-J började med pannkakorna. Imorrn ska jag och minisyster till jobbet igen. Natti natt!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, du har ny design. Den var jättefin :D även om din gamla var väldigt cool enligt min smak. Men denna var mysig. Gulligt med de animerade blommorna



maricart på wii är nog det roligaste jag testat på länge måst ej säga :p

2008-07-01 @ 02:37:28
URL: http://hamren.webblogg.se/
Postat av: Eve

Ja de är roligt spel :) . ja usch rainbow banan är såå dåligt hihi..

2008-07-01 @ 14:23:05
URL: http://missevelyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0