> Kat DeLuna - Run the...

Vill ni höra en underbar låt? Den finns tyvärr inte att lägga ut som video i bloggen än, men här får ni Kat DeLuna feat. Busta Rhymes - Run the show som en länk. Klicka in där och lyssna på låten! Jag ääälskar introt, så sjukt jävla gött. Kan ju inte påstå att detta är min favoritlåt, det är en helt annan. men denna är riktigt skön iaf. Min favvislåt får ni sen om jag hittat den då ;P Nu ska jag göra iordning mig eftersom jag fortfarande inte gjort det.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Den har jag försökt lägga upp för den är så grymt skön att lyssna på när man är ute och går :D

2008-06-28 @ 15:12:24
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0