> Uppe sent

Har fortfarande inte gått och lagt mig. Jag har då en tendens att sitta uppe sent jämt... Nu har jag duschat och sett på Sex and the City (älska den serien!). Men jaa, nu börjar det allt bli dags för mig att dejta kudden. Eller rättare sagt kuddarna^^ ...Och på tal om att sova så bjuder jag här på en bild:

Våran lilla Snöboll sussade så gott igår (fast nu har ju klockan slagit om till ny dag, så det blir ju egenligen i förrgår) på en av köks-stolarna. Så sötig är hon iaf. O svansen bara hänger ner. Men som sagt, nu ska jag sova. Jobbdag imorgon. Natti!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Jag kan ge dig ett tips. Datorer brukar göra mig väldig pigg så jag kan itne sova, nu vet jag inte om det är så med dig men du kan ju prova att inte sitta vid datorn så sent på kvällarna :P

2008-07-18 @ 09:08:46
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Nämen urk på Sex and the City! Tacka vet ja Desperate Houswives <3 Så söt Snöboll är =) Ser ut som en lemur på den bilden, hihi!

2008-07-18 @ 18:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0