> Mördarpingvin

Drömde så väldigt konstigt inatt... Var påväg hemifrån någonstans. Någon typ fest ellerngt. O bråttom var det tydligen också. Jag körde i min Skoda i en nedförsbacke på en grusväg och så står det en läskig, lurvig, grå jävla pingvin i vägkanten, på en sten. Jag saknar ner och då hoppar den ner från stenen och jag bromsar in ännu mer, stannar nästan. Den ser riktigt skräckinjagande ut och hoppar in under bilen. Jag blir ju lite rädd då, såklart, jamena jag har en mördarpingvin under bilen. Försöker köra framåt, men bilen bara backar. Lägger i ettans växel ännu en gång för säkerhets skull. Bilen backar fortfarande då jag gasar. Lägger i ettan gång på gång, men det hjälper inte. Backar fortfarande... Skitcreepy börjar det bli nu. Jag tittar bakåt när jag kör och alltså kör bakåt då. Rätt som det är svänger bilen och ena bakhjulet hänger ut vid ett stup. Iiiihhh, SCARY!...
...Då snor O-J min kudde och jag vaknar. Lite spännande blev det allt där, synd jag inte fick veta vad som hände. Fast det kanske hade blivit världens mardröm isf, så vart väl lika bra att jag slapp veta, förmodligen. Kikar på mobilen som ligger bredvid mig, på nattduksbordet och lockan är 4 på natten har jag för mig. Vart ju väldigt trött, så minns inte riktigt. Somnar iaf om efter att ha snott tbx kudden från O-J. Sov ut riktigt länge och vaknade av att gräsklipparen var i full gång därute. Låg kvar en halvtimme ellerngt, men gick sedan upp och tog på mig kläder och bäddade sängen.

Kikade också ut genon fönstret och bakifrån såg den från Riksbyggen som klippte gräset (på en såndär åkgräsklippare) ut som Björn Gustafsson. Men när den vände sen och kom så man såg framifrån så upptäckte jag att det var ju visst en tjej =P Oopsie. Har käkat frulle nu också. Rostat bröd med marmelad och Earl Grey-thé blev det.

Nu ska jag betala Chic-prenumererationen, sen packa klart till Bulgarien.resan hade jag tänkt. Vad har ni för planer för dagen?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

mina planer är, laga mat, prata i tele med dig, sova.. :) SAKNAR DIG & O-J!

2008-07-22 @ 13:09:13
Postat av: Cissi

Haha, mördarpingvin! Stackars dig... Men ååh, mördarpingvin, haha! Låter så jävla kul, pingviner som brukar vara så söta i vanliga fall ^^

2008-07-22 @ 13:38:58
Postat av: Märtaaa

Mördarpingviner, haha! Men det vart lite spännande än då, var Oscar tvungen att rycka bort kudden!? :P

2008-07-22 @ 16:34:16
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0