> Konstigt missat samtal

Gomorron. Nu är jag precis nyvaken. Hade ett missat samtal från Ängelholm på min gamla telefon med det gamla numret. Var ju konstigt eftersom jag inte känner ngn som bor där och det numret egentligen inte är i bruk då jag bytte för månader sedan. Aja, jag skickade ett SMS om att jag hade bytt nummer, så nu får vi väl se om personen som ringde här av sig igen. Hoppas det för jag skulle vilja veta vem det var^^ Nyfiken i en strut, hoppar upp och tittar ut, haha.

Nä, nu ska jag nog ta och hoppa in i en lång, varm, härlig dusch tror jag allt. Berättar nog mer om gårdagen/natten till idag senare, tror jag. (Den som jag nämnde i förra inlägget). Vi får väl se. Det hänger ju som sagt lite på om ni orkar höra läsa också. Tror ni att ni gör det, eller? Aja, vi får se som sagt.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa det gör vi!!:D

2008-07-12 @ 16:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0