> Dagens:


Dagens humör: Pirrig
Dagens mående: Bara fint
Dagens frisyr: Nyduschad =P Så blött fortfarande
Dagens smink: Inget än
Dagens klädsel: Svart tubtop och vit kjol (ska byta till en beige kjol strax, tror jag)
Dagens doft: Bara deo änsålänge
Dagens planer: Bugarieeen =D
Dagens borde: Sminka mig nu
Dagens längtan: Min Älskling kommer jag sakna som faaan =/
Dagens vill ha i allmänhet: En kram av min Babe?
Dagens materiella vill ha: Ett snyggt, maffigt halsband
Dagens beroende: Solen och älsklingen
Dagens köp: Inget än
Dagens tråkigaste: Kommer sakna Honey...
Dagens roligaste: Flyga
Dagens fundering: Ska min väska komma rätt? =P hihi
Dagens låt: "Shut, shut your mooouth..." (Hörde den i en butik igår och fick ryck för att vi inte kom på vilken film den var med i. Jag kom dock på sen att det var "Dum o Dummare", skön låt iaf)

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0