> Bröllopspresent, hjälp!

Jaa, nu är det ju så att vi ska på bröllop den 16:e Augusti (alltså om exakt en månad). Jag har funderat lite på vad vi ska köpa i present till dem och kommit fram till att en söt strandväska till henne, men så ska den vara fylld med lite godsaker såsom lyxig choklad o sånt till dem båda. Tror ni det blir bra? Men så är mitt lilla dilemma om jag ska ta en svart eller en vit väska (de båda har bruna band). Vilken är snyggast? (Klicka på bilderna för att förstora dem).

    

Och framför-allt Mandi o Thilda, vilken är mest hennes stil? (Jag vet att en av bilderna blev lite mörk, men det syns ju hur de ser ut ändå). Hjälp mig!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Jag tycker den vita.

2008-07-16 @ 19:32:28
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: amanda

Jag tycker båda var lika fina, men den vita är nog finast! eran bröllopspresent kommer bli fantastisk!

2008-07-16 @ 19:45:09
Postat av: Cissi

Mm, den vita tycker jag med faktiskt... Den var riktigt najs =) Haha, jag vet inte om det är åldern som börjar sätta sina spår i din skalle eller om månaderna går bakåt nuför tiden, men den 16 Juni var väl för en månad sen? Din blondin =P Puss o Kram!

2008-07-16 @ 19:45:15
Postat av: mathilda

den vita helt klart:D dom va båda jätte fina men de e nog mammas stil mer:D jätte bra present du har kommit på:D

2008-07-16 @ 22:51:14
Postat av: mathilda

brölloppet är den 16 augusti annars har vi nog missat det:S haha

2008-07-16 @ 22:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0