> 4,5 timmes sömn

Gomorron igen! Nu är jag på G igen, efter 4,5 timmes sömn denna natt/morgon. Vaknade vid 10 alldeles av mig självt. Hemskt så konstigt, jag har sovit alldeles för lite det senaste, alltså. Det kan väl inte vara bra, eller? Vad händer då?

Nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen, sen äta lite frulle och så ska vi göra oss klara att åka till my little family och fira lillasyster. Hon har 11-årskalas nämligen. Vill ni veta vad vi köpte till henne, kanske? Vi var ute i sista minuten så allt inne i stan var stängt. Lite tråkigt, men vi åkte till ÖoB och hade 10 minuter på oss. Hann inte köpa ngt där, trots att jag hittade ett par as-söta trosor till henne. Men hann inte gå igenom alla storlekarna för att hitta rätt. Köpte bara lite hårbalsam, ägg och champinjoner. Sen åkte vi till "Charmant" i stan, men fanns ingenting i hennes smak. Så vi fick faktiskt pallra oss till Coop Forum. Men det blev ändå helt okej. Vi hittade detta:


*Linne till lillasyster fanns bland nyheterna och kostade endast 99kr. (Ville köpt något till, men fanns nästan ingenting i hennes storlek. Anting var det bebis-storlek eller för typ 14-åringar bland barnkläderna.
*Flip-flop i brunt och guld till mig. Fanns tyvärr inga 36:or kvar, så det fick bli en 37:a. Fungerar väl det med, iaf när det är flip-flops. Bara några få storlekar kvar på de och likadana i silver, så kostade nu endast 15kr. Ett riktigt kap med tanke på att de egentligen skulle kostat 49,90.

Men det vart väl iaf ett sött linne? Det tycker jag allt, faktiskt. Snyggt på baksidan med, kanske jag skulle fotat också? Jag gör det. Vänta lite... Så, nu är det inladdat och såhär ser det ut:


Visst var det snyggt? Det tycker iaf jag. Och färgen är gorgeous, jag älskar rosa. Nu är det bara att hålla tummarna på att hon inte kikar in i bloggen och att hon tycker om det. Går ju att byta, annars. Men är ju roligare om hon gillar den.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: hanna

tack!

2008-07-06 @ 10:54:22
URL: http://suburanknights.blogg.se/
Postat av: Alexandra [lolabrin]

Oj du får åka runt en hel del ändå :P fnissar även om de bara är runtomkring skara så ;)



Visst är jordgubbar gott... jag plockade för 200 kr häromdagen tillsammans me mamma här i Lidköping.. så nu äre bara o smaska i sig de :) fnissar :P



Vad har hänt för skoj i helgen nu då? idag kan man inte direkt göra någonting ... regnar ju som bara den :( kramar

2008-07-06 @ 11:15:26
URL: http://lolabrin.blogg.se/
Postat av: Märtaaa

Jag tror att hon kommer bli jätteglad för det linnet! Det var ett väldigt fint linne och det passar nog hon i :)

2008-07-06 @ 12:17:49
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: En magdansös dagbok

Snygga flippisar!

2008-07-07 @ 16:16:25
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0