> Tågresor hit och tågresor dit

Nu sitter jag på tåget hem. Förvånande? Eller inte. Jag och mina tågresor hit och tågresor dit. Ska bli gött som fasen att slippa dem när jag tagit studenten =) Och nu på lovet med, såklart. Imorrn är det fredag =D Åh, så glad jag blir. Äntligen helg. Denna veckan har varit stressig, jobbig och lååång. Men en hel avklarad torsdag från 8.15-16.15 (då flera hål med) är inte dåligt av mig! Blött ute, skorna fuktiga i, obehagligt. Suttit upp dem på elementet här på tåget så de skulle torka lite. Men var ju så varmt att jag brände fötterna av mig, så pallade inte så hemskt länge.

Nu är jag tydligen i Vedum sa de på tåget. Nästa station ska jag av på. Vara. Sen så ska jag vänta 20 minuter ellerngt på bussen. Resorna skulle inte vara så långa om det inte vore för allt väntande vid byten. Men ska bli gött som bara den att komma hem till lilla Skara. Koppla av och ta det lite lugnt. Gå och lägga mig tidigt idag med, inte gjort det en enda dag (nattuggla som man är) den här veckan, så är grymt skittrött nu vill jag lova. Inte det minsta roligt. Hade det inte varit för Oscar så hade jag legat kvar o sovit ut idag istället för att gå till skolan. Så illa är det. Tur han finns där och bryr sig.
image140
Har iaf varit kul att träffa kompisar idag. De flesta träffade jag faktiskt. Marion är frisk nu med =) Fast Amanda, den lilla latmasken kom ju inte, men anyway. Får se om jag pallar gå till skolan imorrn. Just nu känns det inte så, men min lilla deal med mig själv om att gå alla dagar den här veckan vill jag ju inte heller bryta. Speciellt inte när jag klarat mig såhär långt. Blir nog lite besviken på mig själv då. Hmm, får se. Aja, that's life.

Over and out.
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Oscar

Mm, nu får vi ta å sova. Du får ju knappt ingen sömn alls nuförtiden.
Innan klagade ju Amanda när du inte kom till skolan, men nu när du kommer så e inte hon där istället. Vilken skam =P

2008-02-07 @ 22:30:33
Postat av: Evelyn

Mm jag ska ju med börja pendla iaf första taget så allt funkar och så .. men sen blir de nog flytt som gäller.. :)

2008-02-08 @ 23:38:25
URL: http://missevelyn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0