> Struligt Internet

Skulle kladda ner några rader i bloggen igår, men Internet strulade, så allt försvann. Sanslöst irriterande måste jag säga. De där "några rader" blev dessutom superlångt. Men men, vad gör man. Det är väl bara att hålla humöret uppe och leva vidare. Får väl skriva om samma inlägg fast i kortare versin hemma ikväll eller ngt. Nu är jag iaf i skolan. Skriver med lite kul folk på msn och väntar på att sista lektionen ska börja. Har hål i 1,5 timme innan den. fast har iofs avverkat en halvtimme nu, men fortfarande en hel timme kvar.

På lektionen kunde jag knappt hålla ögonen öppna. Hade Export&Import. Utvilad inatt blev man ju verkligen inte. Var minsann inte många timmar jag sov. Jobbigt, vill hem och sova nu. Amanda kom inte till skolan idag. När jag hade min första lektion för dagen (Historia A), så mezzade hon och sa att bussen åkt ifrån henne och att hon skulle vara i skolan vid 11 ist. Blev inte så, utan någon timme senare mezzade hon igen och skrev att vi ses imorrn ist ;P Lat, haha, nämen jag ska väl inte säga ngt. Är impad av mig själv som varit i skolan alla dagar denna veckan änsålänge. Det hör inte till vanligheterna kan jag säga. Dåligt av mig, men så är det när man har så lite kort tid kvar. Iaf för mig. Tycker att jag gjort mitt nu, och är klar. Men imorrn får vi ju iaf lov. Fasen så skönt det ska bli med sportlov alltså. På måndag ska jag till Jönköping och sova hos Mathilda med Amanda, Paulina, Julie och Lisa. Ska bli skitskoj. Fast Amanda och Paulina är mobbade för de är de enda av oss som inte ska med till Bulgarien i Juli =P (står mer om det bland tidigare inlägg). Resan närman sig och jag längtar. Problemet är bara alla dessa sprutor man måste ta innan =S 3 stycken, och en efteråt, när vi kommit hem. Jag som inte fixar sprutor kommer väl smälla av ellerngt. Kan de inte söva ned en ellerngt när man ska ta sprutorna? Vad gör man åt sån "skräck"?

Nu tog det lite stopp i mitt lilla hjärnkontor, så vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Vid 15.00 börjar Rättskunskap A. Lagar och sånt. Äntligenhar jag fixat min uppgift som skulle vara inne i början på förra terminen. Troligen baraför att jag fick en varning förra veckan. Läraren sa att om jag inte har den uppgiften färdig tills idag så åker jag på ett IG. Inte bra. Men nu har jag den fixad iaf. Får hoppas det var rätt för det har jag ingen aning om.

Nu kom Anna =) Eller aa, suttit här 10 minuter-en kvar ellerngt. Men jag stannade upp i skrivandet^^ Erika har lite problems med matlagningen. Vet inte ifall hon vågar äta kallrökt lax som är 3 dagar efter "Bäst Före"-datum. Ngn som vet om det går? Nej, säger Anna här bredvid mig =P Nu ska jag nog gå och ta en cigg tror jag allt. Bad habit. Ska sluta...ngn gång... Ska iaf försöka ta mig till lektionen. Skulle jag ta nästa tåg går det om 10 minuter. Men aa, min lilla deal med mig själv var ju att jag skulle vara i skolan heeela denna veckan, eftersom jag typ aldrig är det. Så det är väl bara att kämpa vidare.

Ha det gött!
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Det är bra att du är kvar i skolan. Så jävla gött med looooov! :D

2008-02-07 @ 16:32:40
Postat av: Anonym

kommer förövrigt inte imorrn heller för åkte te jkpg till tilda. men PÅ MÅNDAG BLIR DE GIRLS NIGHT! :) lääängtar! älskar dig bunny

2008-02-07 @ 21:21:38
Postat av: Oscar

Det var ju faktiskt webblogg.se och inte vårat internet som strulade kom vi ju iaf fram till =)

Och jag är ganska stolt för att jag var så hyffsat pigg imorse vid 4 eller va det var när jag fick upp dej med lite frukost på sängen =)
Så söt du var när du låg där å nästan sov med cappucinon i handen =)

Puss

2008-02-07 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0