> Dagens:

Dagens humör: Bra
Dagens mående: Lite hostig, trött
Dagens frisyr: Utsläppt med snedbena
Dagens smink: Naturlig sminkning
Dagens klädsel: Snart nada, ska duscha
Dagens doft: Puma Jamaica
Dagens planer: Jobba mer
Dagens borde: Sova lite innan jobbet
Dagens längtan: Festa =)
Dagens vill ha i allmänhet: Fest
Dagens materiella vill ha: Kläderna jag plockat ut till mig själv på jobbet  =P
Dagens beroende: Cigg ofc
Dagens köp: Födelsedagspresent till Monkey
Dagens tråkigaste: Att jag är trött och behöver sova
Dagens roligaste: Träffa folk ikväll på jobbet
Dagens fundering: Hur mkt money får jag in ikväll?
Dagens låt: Shaggy - Feel The Rush

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monkey

mohaha present :)

2008-08-09 @ 17:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0