> Trött på allt

Gomorron? Nä, så go' vet jag minsann inte om den är... Är i skolan nu efter en del om och men. Var på historian för att få närvaro, men sitter i datasalen nu.

Väntar på att det ska komma någon rolig människa som man kan prata med. En Cissian eller en Ewalajn hade minsann inte suttit fel =)

Trött på allt just nu. Om jag ens går ut med betyg i alla ämnen är osäkert. Jag vet inte. Borde satsa allt och verkligen anstränga mig, men gnistan och orken finns inte. Är så stressad att jag mår mentalt kasst. Sover för lite (varken hinner eller kan sova ut ordentligt), börjat äta dåligt o sånt... Inte det minsta bra. Enligt vänner borde jag söka hjälp innan det går för långt. De har nog rätt, tror jag faktiskt. Men hinner inte söka hjälp? Är det krisat då, eller vad? =/ Jag går under snart, jag orkar ingenting längre... Vad ska jag göra? Hjälp mig.

Oj, vad jag öppnar upp mig för er läsare nu. Men behövde verkligen skriva av mig. Därav så få uppdateringar med, så nu vet ni det. Förlåt... Eller ngt. Jag kan inte hjälpa det heller liksom...

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Anne

Usch, stackare, jobbigt att det blivit så :/ hoppas att du får nya energier å krafter snart igen så att allt kan vändas till det bättre, ta hand om dig, okay? kram på dig!

2008-04-17 @ 11:32:41
URL: http://mumintrollet.wordpress.com/
Postat av: Anna

Gumman då, du får sluta stressa. Hm ska jag själv säga som stressar om precis allt jag med. Vi får helt enhelt hålla ihop du och jag och stötta varandra när vi får såna här dagar. Du vet vars jag finns gumman. Okay? Puss och Kram /Anna

2008-04-17 @ 11:46:39
Postat av: Cissi

Tredje gången för idag som du har fått mig att börja gråta, och jag hatar både första och tredje gångens anledning från botten av mitt hjärta! Du kan alltid vara öppen mot mig, det borde du veta efter nästan tio år tillsammans, hoppas jag? Vet precis hur du känner dig, varit där jag med. Dåligt med sömn, käkat dåligt, mycket skolk och känslan av att vara helt värdelös. It sucks, I know.

2008-04-17 @ 16:27:48
Postat av: Monica

ja finns här för dig ja vet sj hur det är gummz love u

2008-04-17 @ 19:58:04
Postat av: amanda

Gumman, allt löser sig, det är mitt motto! iMORRN HAR VI SKOJ, älskar dig meeeest

2008-04-17 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0