> Tired of being sorry

Nu har man sett på TV i 2 timmar =) I "Rent Hus" var det två bortskämda stockholmare som tydligen inte kunde städa alls, visste inte vad städprodukterna var till för, och verkade allmänt lost. Störande, man måste ju klara sig själv. Jamena kan inte föräldrarna lära sina barn städa innan dom flyttar hemifrån? =S
 
Top Model däremot var lika bra som vanligt. Var tråkigt Sarah fick åka, riktigt hjärtskärande att se henne så sjukt ledsen. Men vet inte vem jag hade velat skulle åka egentligen heller... Är så svårt när de är så få. Var ju kul att Ambreal fick stanna kvar med tanke på att hon verkligen vill vinna. Heather blir ju bara bättre och bättre, Chantal är jättefin, men måste höja ribban och inte tro att hon redan kan allt och har allt hela tiden och så. Man kan alltid bli bättre.

I dagens avsnitt var de med och gjorde Enrique Iglesias video "Tired of being sorry". Blev bra resultat och Enrique är både bra och fin =) Håller med om Top Model-juryns kritik till deltagarna angående videon. Här har ni den:


Vad tyckte ni om dagens avsnitt då? Vem ska vinna? Motivera gärna varför, det är kul att höra vad ni tycker.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Mm mkt bra avsnitt igår :) .. Men avskyr binca ..

2008-04-10 @ 13:28:56
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: Evelyn

Men vad kasst.. De har ju gjort om den videon .. Topmodel är ej med i den.. Kasst!?

2008-04-10 @ 13:32:17
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: Cissi

Heather tycker jag om, så fin och bra =) Men hon som har jättekort hår och bara gnäller på henne hela tiden, usch och blääääää säger jag!
Diggar temat de har i huset den här säsongen, och bilen =) Miljöfanatiker som jag är =P

2008-04-10 @ 15:34:28
Postat av: Märtaaa

Ut med Bianca! Jag är så trött på henne, hon ska bara kommentera andra hela tiden. Jag tror att hon är jäkligt avundsjuk! Heather är så grymt bra, hoppas hon vinner :) Enrique är ju inte ful ;)

2008-04-10 @ 20:21:04
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Malin

Fick upp detta inlägget då jag googlade varför top model tjejerna inte är med i videon. Tittade precis på avsnittet å sen på musik videon, men det är juh inte med? et är juh andra tjejer i videon, någon som vet vf de är utbytta? :)

2011-09-10 @ 10:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0