> Nationellt prov

Gomorron gomorron. Jag ursäktar så hemskt mycket att jag är så kass på att uppdatera. Som jag sagt innan har jag mycket runtomkring mig, man jag ska föröka skärpa mig.

Nu är det snart skoldags. Ska gå till bussen om 2 minuter hade jag tänkt. Nationellt prov i Svenska B idag då, alltså. Skriftligt. Det muntliga har jag redan haft. Får hoppas detta blir godkänt, precis som det andra =) Jomen svenska har jag ju inga problem med, så det ska nog gå bra. Har ju till- och med läst igenom häftet och så. Nemas problemas! Men nu måste jag gå.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej,

Jag heter Annika Öhman och jag arbetar för tv-produktionsbolaget Titan Television. Vi ska göra en dokumentär om personer som lider av någon typ av allergi. Jag fann din blogg där du skriver att du har atopisk eksem. Jag blev väldigt berörd av din blogg och skulle därför vilja komma i kontakt med dig.

Jag ser framemot att höra av dig, då kan jag berätta mer om dokumentären.

Med vänliga hälsningar
Annika Öhman
[email protected]

2008-04-23 @ 14:27:00
Postat av: Cissi

Duktig du har vart som läst igenom häftet, gjorde inte jag... Häftigt att folk vill ha med dig på TV xD

2008-04-23 @ 16:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0