> Gått med kissemissarna

Nu kom jag precis ur duschen. Skönt som bara den att duscha =) Eller hur? Bara ta en lååång, varm dusch. Känna sig fräsch och lukta gott. Det diggar jag, hehe.

Varit ute o gått en sväng med kissemissarna idag med. Eller aa, Maxxi gick inte, han föredrog att ligga som en halsduk på O-J's axlar/vid nacken. Snöboll var minsann inte så kaxig längre när hon väl skulle gå. Hon är ju så hemskt kaxig när hon står på balkongen o kikar ner. Haha, så tuff att hon hoppar ner från tredje våning! Helt knäpp. Men när vi skulle ut o gå var hon ju nästan lite av en mes =P Förutom när vi gick hem. Då drog hon i kopplet minsann.

Pratat med Mandi i tele o så med. Alltid lika najsigt. Imorrn bitti ska vi till Jönköping o fira lilla henne. Innan det ska nog Tompan o O-J till A6 med. Får se om jag hänger på =P Vet inte än. Ska iaf bli skitskoj imorrn. Jobbigt att bilen inte är tbx än, men that's life. Nästa vecka har jag ju den iaf.

Nämen nu ska vi nog ta o sova. Upp tidigt imorrn ska ni veta. Halv 7 ellerngt blir det förmodligen. Livet är hårt ;P Haha. Men det är ju värt det iaf =) Då blir det aningen lättare.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0