> Insomnia

Vart lääägesen jag uppdaterade bloggen nu. Hela två veckor och 4 dagar för att vara exakt. Sorry dagliga läsare. Nu känner jag att jag behöver skriva av mig litegrann iaf.  Lovar verkligen inte att det blir mkt, men lite. Bättre än ingenting alls, aight?

Jag har flyttat till Dalsjöfors (hör till Borås). Jobbar just nu på mitt gamla jobb jag hade innan jag flyttade till Skara. Trivs. Har mkt mer ansvar än tidigare o sånt. Har just nu 75% sjukvikariat, men vid års-skiftet blir det fast anställning. Weii, ska bli gött. jag ska ta ett lån och köpa mig en ny bil och så ska jag lägga hälften av pengarna jag ska låna på ngnting annat som jag inte känner för att skriva här just nu.

Jobbar 9-timmarsdagar mådag, onsdag, torsdag och fredag just nu. Är alltså ledig på tisdagar vilket jag behöver. Tiden behövs, önskar bara jag kunde ta tag i lite saker med. Jag är ju så sjukt trög på det. Sen kommer jag bara jobba halva onsdagar med, men just nu är det hela. Jobbar 9-19 med lunch mellan 13-14. Känns som dagen är slut när man kommer hem, så ngn direkt fritid har man ju inte.

Lider dessutom lite halvt av insomnia just nu. Riktiga sömnproblem har jag. Fy fan. Sjukt jobbigt. ska fixa läkartid till på tisdag hade jag tänkt, måste ta tag i detta innan jag... Aa, vet inte vad jag gör, men går under snart. Som tur är har jag underbaringarna Big Brother och Petrus. Får sova här en del. Är här just nu med. Lättare o sova här än hemma, men sover forrtafarnde inte bra. Är glad som fan om jag lyckas få 4 timmars sömn på en natt. Brukar få 2-3 timmar. Riktigt kämpigt att jobba en heldag med så lite sömn. Mår dessutom sanslöst mentalt dåligt hela kvällen då jag går och oroar mig för att jag inte kommer somna =/ Fan, vet inte vad jag ska ta mig till. Fått tabletter mot ryggproblemet nu med, men de funkar inte. Måste fixa andra. Svankryggen har jag ju lidit av mer eller mindre hela mitt liv. Jobbigt bara. Speciellt när jag jobbar såpass mycket.
Fan vad jag klagar. Sorry. Jag lever iaf. Håller på o fastna i CS-träsket igen med, haha. Askul är det fan o spela. Ska köpa mig ett CZ-konto sen. Hoppas Big brother köper sig ny dator snart för jag ska få hans gamla då =) Wihoow, lyckliga jag som har the best Big Bruuder in the whole wide world! Såfort jag får lön ska jag köpa mig en ny dataskärm med. Datanörd till maxx, I know. Ett annat as-skoj spel jag börjat spela är Trails 2. Nice nice, det kan jag rekommendera.

Jao, det vart ju en hel del uppdatering ändå. Dög, I hope? =P Hur är det med er, för övrigt? Ha det fint, ska försöka att inte låta det gå så långt innan nästa uppdatering.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men se på fan, det var inte igår du. Skojigt med ny bil, en sån där Toyota som du har tjatat om i evigheter? Låter dessvärre mindre skoj med sov och ryggprobelms. Kan inte vara lätt med tanke på allt som du får kånka o bära på i jobbet. Men CS, det är ju jag, haha. Den du! Har never spelat det, men det verkar dötråkigt. Spore däremot är lattjo, eller i alla fall ett litet tag. Dundergulligt är det! Puss och Kram på dig <3

2008-10-16 @ 16:02:53
URL: http://ruttnasockar.blogg.se/
Postat av: Märtaaa

Det var ett tag sen det hände något här :P Låter gött det med jobbet iaf :) Blir det en Toyota Yaris då eller vad den nu hette? Fy fan för sömnproblem är så glad att inte jag har det, jag kan sova var som helst :P Love <3

2008-10-16 @ 16:29:34
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sömn problem e inte de bästa du behöver slappna av , miss u <3

2008-10-16 @ 17:35:56
Postat av: Eve

Ja klart du duger Nicole på skriva hihi. Saknat så nu får du allt uppdatera lite oftare :D. Usch 2-3 timmar jösses inte mycket de du..



2008-10-19 @ 00:18:52
Postat av: Marielle

Vill du ha chansen att vinna 2 specialdesignade smycken? Det enda du behöver göra är att ge en kommentar i min blogg:) kram /Marielle

2008-10-26 @ 19:57:28
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0