> Blondie vs. Brownie?

Nu står jag i valet och kvalet kan man säga... Funderar allvarligt på att färga håret mörkbrunt... Vill egentligen det ska vara lite längre innan jag tar steget, men det är ju så förbannat slitet nu av all blekning, så att jag ska bleka utväxten ännu en gång? Hmm, vet inte, alltså...

Blondes have more fun, right? Jao, stämmer delvis. Man får ju uppmärksamhet. Men å andra sidan vet jag inte om det beror på att jag är blond eller ej. Var ju en del år sen jag var brunett nu.
         
Blondie vs. Brownie?

Färgar jag håret mörkbrunt kan jag ju glömma at få tillbaka mitt platinablonda hår igen. Hmm, jag vet inte, alltså. Har ju faktiskt tänkt färga det mörkt i några år nu, men inte vågat. Kanske vågar jag nu? Kanske inte? Gosh, det är minsann inte lätt när det är svårt. Hjälp mig! Skriv vad ni tycker och för- och nackdelar ni kan komma på.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Din Marion

Nu har man ju faktiskt vant sig att du är blond men om du färgar det brunt så kan jag ju inte skylla på din hårfärg om du säger något dumt :P pusspuss <3

2008-11-04 @ 13:55:41
Postat av: mathilda

mörkt! du skulle va såå snygg och jag har i min hemlighet velat att du ska ha mörkbrunt länge nu hehe love you hun!<3

2008-11-04 @ 14:18:45
Postat av: Madde

Brunt tycker jag med lite ljusa slingor i skulle vara fin fint på dig. Men någon riktigt glansig brun med mycket liv i. Inte bara en vanlig tråkig brun:)

2008-11-04 @ 19:28:48
Postat av: Eve

Jag själv har fixat chockladbrunt med guld slingor i .. Tror du skulle passa i en mörk brun samt med lite slingor i så de blir lite liv i de :). PS håret gör mycket på ens utseeendé ;)

2008-11-06 @ 10:32:44
Postat av: Monkey

äh va fan go for it igår vart ja svarthårig så jine me:D men du ser säkert söt ut i mörkt:D love u <3

2008-11-06 @ 15:54:15
Postat av: amanda

FÄRGA DET HONEY!! :) kääärlek<3

2008-11-06 @ 19:57:43
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: sofia

hehe, kan ju säga dig att jag haft EXAKT samma problem! Jag vågade INTE :P men kanske var feg, fixade det i måndags :P ville ju inte heller förstöra det blonda :S :P så det fick bli mörkt underhår och lite mörka slingor i det ljusa :) snyggt tycker jag med lite kontraster, men det är ju helt olika vad man tycker :) Du skulle nog passa i både och! :)

2008-11-11 @ 18:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0