> Aaohlssson

Min underbaring Amanda har börjat blogga! Besök henne på http://Aaohlsson.blogg.se. Nu fick ju nästan jag inspiration till att börja blogga med =P Lustigt, men känns så.

Igår var jag duktig och var hemma och städade lägenheten. Luktar supergott där nu och är förvånansvärt fint och rent. Nu är jag hemma hos storebror och min "Petrus". De sover fortfarande för de gick o la sig vid 7-tiden imorse =P Haha. Vi spelade Silk Road (vilket är ett skitskoj onlinespel), men jag blev dödad av en jäkla "Evil Wolf" som jag skulle klarat att ta egentligen så jag blev sur och gick o la mig vid typ halv 4-tiden. Nu lever min Wizzard igen som tur är! Level 24 är jag på nu med. Nice nice.


Nu ska jag snart väcka Peter, ta en cigg, sen ducha, sen väcka bror, sen göra iordning mig o sånt. Vi ska nämligen hem till mammsen och fira lillasyster som fyller 18 på tisdag. Grattis i förskott, Paulina!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: mathilda

kolla in min blogg honey;) MathildaO.webblogg.se

2008-11-11 @ 20:44:10
URL: http://mathildao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0