> 3 månader

God daaamn så fort tiden går. Idag är det redan första advent och jag o Älskling har vart tsm i 3 hela månader. Sheat. O när vi började träffas så vart det sommar, sol och snack om att ta ett dopp i poolen. O nu är det vinter o snart jul. Jag längtar till julen =) Brukar väl tycka det är kul med jul, men brukar inte längta såhär mkt. Ska väl jobba en hel del runt julen förmodar jag, men dagen innan julafton firar vi iaf jul hos mumin (mormor och morfar) med kusinerna o så, sen så sover jag förmodligen hos Mami o company. (Anledningen till julfirande då är att en del i släkten jobbar på julafton). Vi firar lite jul på julaftons morgon hemma hos Mami o sen åker jag till Älskling o bror och firar julafton här. Ska bli skitmys. Baybe är ju kocken här i huset, så lär bli sviiingod julmat. Bror har jag inte firat jul med på alldeles förmåga år, så det blir första ggn vi fiar tsm på skiiitlänge. Jag o Brother har kommit på världens bästa julklapp till Honey (his idea). Vill han ska öppna nu, ska bli fett skoj o se hans min. Jag o Älskling har även kommit på en jättebra julklapp till Big Brother. He's gonna be so happy! (Min idé).

Har köpt en del julklappar nu med. Förstår då fan inte hur jag ska ha råd med resten, men får se hur jag löser det. Blev ju extra lite money denna månaden då jag blev tvungen att betala nya vinterdäck samt dubbel hyra.

Nu är jag hemma hos Honey o Bruur så kan inte lägga upp en lista på vilka jag köpt klart julklappar till, men det kommer när jag kikat i julklappspåsen hemma =) Bruur ligger för övrigt o sover för stackarn är sjuk. Jag lånar hans dator o älsklingen sitter vid sin. Kaffepaus =) Mumma.

-> Big Brother, du får krya på dig.
-> Älskling, du är gorgeous och jag älskar dig. Kärlek på mkt hög nivå vill jag lova. Tusen pussar på dig.
-> Amandisen, förlåt jag inte hört av mig o det inte blivit ngt sussa över i veckan, men jag har ju vart sjuk. Nu är jag iaf frisk igen. Bara förkylningen som håller i sig, men den ger sig väl förhoppningsvis snart den med.
-> Flickorna, Blev ingen pizza i onsdags då jag vart sjuk. Men nästa onsdag, så!

Nu är kaffet slut och jag ska då allt trycka på uppdateringsknappen!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

det är lungt gumman :) men vi får ses snart, denna veckan går ej, och ej nästa hehe men veckan efter :) Älskar dig hunny!

2008-12-02 @ 09:44:21
URL: http://aaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0