> Vårstädning

Blev inte så lite gjort idag som jag hade tänkt... O-J skulle gå ut i förrådet och fixa lite, och jag tänkte att jag kan väl hjälpa till då, innan jag drar fram dammsugaren. Blev faktiskt inte dammsuget härinne. Har istället varit i förrådet och rensat där hela dagen. Vårstädning av förrådet till max. Nu är det så rent, fint och välorganiserat att man nästan kan bo då, haha! Slängt nästan alla mina skolådor med. Var en del kan man ju säga. Fasen va mycket skit vi hade samlat på oss som vi slängde. Känns bra faktiskt.

Fått världens allerichock med av allt damm (överkänslig som man är), så är i princip hela död, sönderkliad och röd nu. Ush =/ Så ska gosa ner mig framför TVn med O-J hade jag tänkt. Vad har ni gjort idag då?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men oj så duktiga ni är! Jag storstädade hela mitt rum häromdan, det behövdes kan jag ju säga... Och som det ser ut nu så behövs det igen =P Låter inte så mysigt med allergin du =/ But that's the hard life, I guess... Love You!!!!!

2008-05-18 @ 12:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0