> Skola för mig? Nej

Blev det ngn skola för mig idag, kan tänkas? Gissa?! Nej =P Jag är lat med att ta mig till skolan, det är jag verkligen. Fast idag hade vi inga lektioner, därav ingen skola. Imorrn har vi bara Svenska B, men samma tid som den är har jag jobbintervju, så blir ingen skola då heller. På onsdag är tydligen handelslärarna borta, så inte heller någon skola då. ganska skönt faktiskt. Fast tråk att inte träffa min Mandi bästast i världen förstås.

Men å andra sidan så har jag pallat betydligt mer skola än vad många andra (om det finns fler) som sitter i min situation hade gjort. Jag bor liksom 13 mil från skolan... Tar min över 2,5 timme med bussar och tåg att åka till skolan. Så givetvis ovärt att åka om man bara har en lektion på en timme. Då har liksom minst 6 timmar av dagen gått istället. Inte så många som suttit i min situation, så förmodligen inte många som förstår heller...

Jag kan hålla på att försvara mig för det förgående inlägget, men känner att det är löst nu. Eller? Orkar iaf inte lägga min energi på att älta det. Det tjänar inget till ändå.

Imorse vaknade jag o Älskling faktiskt relativt tidigt. Åt lite frukost och pratade med Mandi i telefon. Hon satt på bussen hem från skolan och var hungrig som en varg. Stackars liten =P Hehe. Men nu lär hon sig väl kanske att man får ta med matsäck till skolan. Kan ju alltid ta den i en liten korg med en röd/vit-rutig filt också. Picknick är väl jättemysigt? Haha =D Nämen det finns ju faktiskt 2 caféer i skolan man kan "shoppa loss" på =P
        
Var förresten skitvarmt inatt! Herregud, galet varmt sovrum och tittade på termometern och ute var det faktiskt hela 22 grader ute! Nu är det "bara" 20, men åh, så skönt ute. Ska ta en liten promenix till affären sen hade vi tänkt. Lagade mat innan. Kyckling i Soya med ris. Mumma =)

Nä, promenaden blir nog nu förresten... Vill bara tacka Amanda o Tomas ännu en gång för en underbar helg <3 Ni är guld värda.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Linda

Ingen skola för mig heller! ;D Hahaha.. Ses snart Najcööl! Kisskiss

2008-05-05 @ 18:22:21
URL: http://lajndaaa.blogg.se/
Postat av: Qurbin

Om du nu har så långt till skolan varför flyttade du då? och velade en massa ? kunde väntat tills efter skolan din GRR :p



så det är ditt fel igentligen att du inte orkar eftersom du flyttade när du igentligen hadde mycket skola kvar hehe,



//Qurbin

2008-05-05 @ 18:24:12
URL: http://qurbin.blogg.se/
Postat av: amanda

Jodå, på onsdag ska jag minsan ha picknick för mig själv i skolan, ;) KOM PÅ ONSDAAAAAA HONEY

2008-05-05 @ 20:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0