> Robin

Robin, kan man tänka sig vilken liten ängel du är ibland =P Hihi. Din "Doktor Love"-kommentar var bäst =P Förlåt alla som känner sig berörda dådå. Besviken blev jag, men som "Doktor Qurbin" säger så är det bara att bli sams och gå vidare.

Nu sitter jag o ser på "Du är vad du äter" med Bert Karlsson =) Skoj skoj! Slog på TV:n o såg Bert i rutan på en gång. Då blev jag glad =P

Men iaf, ett tips för er "inblandade": Läs "Qurbin the Love"s kommentar till det omtalade inlägget. han har förmodligen helt rätt. Förlåt på dig med, Robin =P Får hitta på ngt i sommar som du sa.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Qurbin

ingen Fara :D jag har blött näsblood i 20 minuter nu :P skulle lätt kunna fylla en flaska :P haha så mycket näs blood får ja när ja väl får det 2 ggr per år hehe :P min näsa värker nu :(



men men ^^ håller på fixa min blogg nu :P vem Fixade din sida ? tror inte du gjorde den så snygg själv? var säkert oscar eller hur ;)



Ha det gött kram*

2008-05-05 @ 20:03:47
URL: http://qurbin.blogg.se/
Postat av: Cissi

Robin kan kläcka ur sig en massa dumt, men ibland kommer det minsann små diamant-kommentarer =) Men sånt här kan vara bra ibland, att släppa ut allt... Förlåt, menar det verkligen. Förlåt...

2008-05-05 @ 20:54:15
Postat av: Märtaaa

Det var ett bra inlägg han skrev alla har vi väl varit taskiga mot alla. Men som sagt jag skriver bara som jag känner just då och sånt kan gå över men för mig är det bättre att skriva det än aatt ha det inombords och irritera helat tiden. Puss

2008-05-05 @ 21:19:04
URL: http://maertapaerta.webblog.se
Postat av: Qurbin The Dark Lord !

Ne bättre att hålla det innom sig ;O

2008-05-05 @ 22:53:06
URL: http://qurbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0