> Pussycat Dolls

Hello everyone! Nu har jag gått o kärat ner mig i ett nytt TV-program med. Fasen då att jag ska vara så hemskt beroende av TVn, det är ju jobbigt. Tar upp alldeles förmkt av min tid må jag säga. Programmet är iaf Pussucat Dolls. SEr ni det? Visst är det braaa? =) Ooh yes! Innan det såg jag även Du är vad du äter o så pratade jag en stunde med Mandi. Tänkte för övrigt ta o ringa henne när jag bloggat klart igen. (Skivan med just Pussycat Dolls "PCD" som ni ser på bilden har jag förresten, i original. Dessutom heter hon i mitten,som sjunger, Nicole precis som jag. Inte dåligt, hehe).


När jag o Marion jobbade på ICA så gick det väl inte super precis =P Haha! Fiasko skulle man nästan kunna kalla det. Vi stod där i 2 timmar, men tror ni ngn ville ha självscanning? NÄH! De som ville ha hade redan, och som cheferna berättade så är det en av de ICA-kvantumbutiker i hela sverige som har så många procent av sin kundkrets som hade självscanning redan. Men hallååå?! Varför ska vi då jobba med det här kan man ju fråga sig? "Om klassen kommer upp i 500 stycken värvade kunder under tiden ni är här så ska ni få en extra belöning." Jaha? "Men förra gången vi hade HP-elever som jobbade extra här så kom de över 500 tillomed." JAHA, är det så hemskt konstigt då? Då hade ju inte en käft det, för då introducerade de ju dem. Åh, herregud... Aja, i brist på annat så räknade ju jag o Marion igenom hur många vi hade kommit upp till dådå. 141 stycken. O du har vi bara imorrn o fredag kvar. Finns ju inte en chans vi kommer upp i 500, liksom. Däremot så frågar ju jag mig ngt då. För att ha självscanning så måste man ha ICA-kundkort till att börja med. Visst, fine änsålänge, för det kan man ju fylla i och få på plats (då ett tillfälligt kort tills huvudkortet kommer på posten hem till kunden). MEN man kan inte handla på självscanningen förrän huvudkortet har kommit! Kasst, visst borde vi väl då få räkna in hur många ICAkort-kunder vi har värvat då? Det tycker iaf jag! Yes, minsann... För övrigt så är ju jag Coop-kund och handlar inte så ofta på ICA, och på Coop heter det ju inte "självscanning" utan "shopexpress". Det tog jag fel på ca 90% av alla gånger, haha. Sånt som händer =P Det är inte lätt när det är svårt, som jag brukar säga.

Pratat med Mami i tele en stund. O lillasyster med. Henne träffade jag i skolan också... Hon berättade att minikattbebisen hade lämnat jorden och vänt upp mot himlen igårkväll. Stackars lilla Kraken, som den fick heta. Den var ju e stackars liten krake. Jag ville döpa en, och jag fick inte döpa den gråvita, så jag har bestämt att den andra randiga ska heta Lilla Knyttet. Visst är det supersött? Det tycker jag allt =P Det tyckte inte lillasyster, men jag tänker iaf kalla den för det.

Imorrn ska Älskling följa med mig till skolan =) Ska bli skojsigt, tycker jag. O så är det valsträning inför balen i skolan imorrn med. Så tänkte vi ta en pizza ist för skolmaten också. Gött gött. Sen sover vi hos Mami till fredag också. Men nu ska jag ringa Mandus, sen ska jag sova, hade jag tänkt.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Stackars Kraken :( Haha, Valsträningen tyckte jag var skitkul men lökigt värre :P Var kul att träffa dig och Oscar idag :)

Jag kollar på PCD lite då och då ;P

2008-05-29 @ 16:15:44
Postat av: Cissi

Noo, det programmet måste jag säga är riktigt trökigt! Kramelibanani

2008-05-30 @ 10:14:25
Postat av: TooBlessed

Själv brukar jag halvkolla på PCD (ha det på i bakgrunden liskom) av en enda anledning; de övermänskligt sexiga tjejerna som är med. Grymt program!

2008-05-31 @ 21:17:06
URL: http://tooblessed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0