> Ny mobil!

Veeet ni vaaad? Ne, det gör ni inte =P ...Men det är så att när vi packade upp min mobil igårkväll (skrev ju att den varit på lagning). Då har jag fått en helt ny mobil! Som dessutom inte längre är låst till Telia! Fy fan va gött, eller! Tack O-J för att du sabbade min gamla mobil =P Haha.

Nu har du minsann inte nyast Sony Ericsson w880i av oss längre, Monkey ;P Hihi. Jag är riktigt lycklig nu, faktiskt =) Den har legat på laddning sen igår när jag bloggade, så är äntligen färdigladdad nu med (man ska ju ladda den massa timmar vid första laddningen). Gött!

Amanda o Tomas kom inte idag =/ Gick inga bra bussar på Valborg, tydligen... Men de är iaf här 12.20 på morgonen imorrn =D Då kanske vi ska på marknad. Skoj skoj, sett fram emot massa att de ska komma.
image345
Dessutom kanske Big Brother kommer på söndag ellerngt. Vilken bra vecka =) Förutom att vi har städat nästan hela dagen idag. Riktigt grundlig städning bakom spis, i ugn, rensning i pärmar, lite smått ommöblering, tömning av byrå osv. osv. Herregud massa. Fortfarande lite kvar dessutom.

Pratade med Mami i telefon i 55 minuter innan med. "Ett snabbt samtal" var det, men nähedå, blev inte riktigt så =P haha. Hade ju massa o prata om. Minisyster har flyttat in i mitt gamla rum nu, så nästa gång vi besöker Mammsen o dom så får vi sova i "gästrummet", alltså Elviras (minisysters) gamla rum. Nä, nu ska jag ta en cigg, tänkte jag. Och njuta av min nya mobil ;P

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monkey

Gött. Men min mobe bara krånglar:-( vill ha en helt ny av annat märke. Ja hoppas att ni får roligt idag ^^ puss

2008-05-02 @ 09:43:10
Postat av: Cissi

Så bra att du har fått en fon nu då, hoppas att du vet hur man stänger av ljudet på den med ;P

2008-05-02 @ 13:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0